Ευρώπη

Ψηφιακή «εκτόξευση» για το Basketball Champions League

Αυξάνεται η δημοτικότητα της διοργάνωσης.

Το Basketball Champions League κάνει διαρκώς βήματα προόδου και αυτή αποτυπώνεται και στη σημαντική αύξηση των ψηφιακών του επιδόσεων.

Στη δεύτερη σεζόν του παρουσίασε 44 εκατομμύρια θεάσεις βίντεο και περισσότερους από 120 εκατομμύρια χρήστες στα social media.

Μάλιστα στην περίοδο του Final Four της Αθήνας υπήρξε αύξηση 94% στις θεάσεις βίντεο σε σχέση με το περσινό της Τενερίφης, με 18.800.000 επισκέπτες.

«Είναι εντυπωσιακά τα στοιχεία, είμαστε περήφανοι για το επίτευγμα αυτό», τόνισε ο εκτελεστικός διευθυντής της διοργάνωσης, Πατρίκ Κομνηνός.

inner

inner

inner

inner

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x