Καρδιά: 1.198 κ.εκ. βενζίνη turbo 130 PS και 205 Nm (2.000 σ.α.λ.)

Μετάδοση: Κιβώτιο 6 ταχυτήτων

Κατανάλωση: 5,3 λτ./100 χλμ. (Εμείς είδαμε κοντά στα 9 λτ./100 χλμ.)

Διαστάσεις: 4,36 μ. Χ 1,81 μ. Χ 1,45 μ.

Τα συν: Το Megane έχει αναβαθμιστεί σε όλα τα σημεία. Η ποιότητα των υλικών είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο και η καμπίνα χαρίζει απλόχερα περίσσεια άνεση σε όλους τους επιβάτες. Το ηχοσύστημα τύπου ταμπλέτας (8,7 ιντσών) στην κεντρική κονσόλα εξοπλίζεται με όλες τις νέες τεχνολογίες και συνδεσιμότητες της εποχής. Εντυπωσιακά είναι τα φρένα και το πόσο αθόρυβη είναι η λειτουργία του 1.200άρι μοτέρ, πράγμα αξιοσημείωτο για έναν 3κύλινδρο κινητήρα.

Τα μείον: Οι χώροι δεν έχουν αλλάξει ιδιαίτερα από την προηγούμενη γενιά, παρά το ότι βασίζεται σε ολοκαίνουργια πλατφόρμα (CMF). Μπορεί να έχει δύναμη το συγκεκριμένο μηχανολογικό σύνολο, αλλά “καίει” παραπάνω απ’ ότι υπολογίζαμε. Μάλιστα, αν οι πιέσεις του γκαζιού είναι άγαρμπες, τα 10 λίτρα είναι εύκολα να τα δεις στην οθόνη.

Στον δρόμο: Δεν μπορούμε να πούμε ότι έχει τον σπορ χαρακτήρα που θα θέλαμε (γι’αυτό υπάρχει βέβαια το RS), αλλά κινείσαι πολύ σβέλτα παντού και πραγματικά αυτός ο 1.200άρης έχει “ψυχή”! Η ανάρτηση είναι άνετη, όπως ξέρουν οι Γάλλοι να τη ρυθμίζουν, ενώ οι κλίσεις είναι προοδευτικές. Είναι ευχάριστο στην οδήγηση και η πληροφόρηση, καθώς και η απόκριση του τιμονιού είναι καλή.

Τιμή: 19.600 ευρώ

Γιατί να το πάρω: Είναι σπιρτόζικο, άνετο, ποιοτικό, ασφαλές και ευχαριστιέσαι να το οδηγείς. Η παραπάνω τιμή αναφέρεται στην έκδοση Dynamic, που προσφέρει πλούσιο εξοπλισμό. Ένας ακόμα λόγος για να το αγοράσεις!

Αποδοχή Cookies
Το site sport-fm.gr χρησιμοποιεί cookies. Προχωρώντας στο περιεχόμενο, συναινείτε με την αποδοχή τους. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ