Ίσως να μην γίνει ποτέ γνωστό αν το Sotheby’s γνώριζε την ύπαρξη του μηχανισμού καταστροφής που περιείχε ο πίνακας, ωστόσο η Στέφανι Φίλντινγκ, διευθύντρια μάρκετινγκ, δηλώνει στη Γκάρντιαν πως «Νομίζω πως ο Sotheby’s ήταν στο κόλπο καθώς στην εποχή της ασφάλειας δεν είναι δυνατόν να μην ήξεραν».

Η Ευρωπαία συλλέκτρια που εν τέλει απέκτησε τον κατεστραμμένο πίνακα, αποκλείει το γεγονός ο οίκος να γνώριζε. Στην ίδια γραμμή τάσσεται και ο Ιταλός φωτογράφος, Ματέο Περάτζο, που τονίζει πως «Ο Banksy αντιτίθεται στο ίδρυμα, θα ήταν πολύ περίεργο αν είχε συνωμοτήσει μαζί τους».

Εκπρόσωπος του οίκου δήλωσε πως «Όταν ζητήσαμε από το στούντιο του καλλιτέχνη να αφαιρέσει το έργο από την κορνίζα κατά τη διαδικασία της καταγραφής, ο Banksy δήλωσε ρητά να μην το κάνουμε. Είπε πως ήταν κολλημένο, ήταν αναπόσπαστο μέρος του έργου και πως κάτι τέτοιο θα έβλαπτε τον πίνακα και θα επηρέαζε αρνητικά την καλλιτεχνική του αξία».

Την ίδια στιγμή ο αινιγματικός καλλιτέχνης, μέσω του εκπροσώπου του, έκανε μία μάλλον διφορούμενη ανακοίνωση. «Μπορώ κατηγορηματικά να σας πω ότι δεν υπήρξε συμπαιγνία μεταξύ του καλλιτέχνη και του οίκου δημοπρασιών σε οποιαδήποτε μορφή».

Σε δημοσίευμα των New York Times τονίζεται η ασυνήθιστη θέση του έργου κατά τη διάρκεια του πλειστηριασμού, που ήταν κρεμασμένο σε τοίχο αντί για το παραδοσιακό τρίποδο που χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια των δημοπρασιών.

Το πιθανότερο είναι πάντως πως ακόμη και ο οίκος γνώριζε, αυτή η συνεργασία είναι κάτι που μάλλον θα παραμείνει ένα μυστήριο της Τέχνης.

Το έργο, που μέχρι πρότινος λεγόταν «Το κορίτσι με το μπαλόνι», έχει μετονομαστεί σε «Η αγάπη στον σκουπιδοντενεκέ»… Μια, πλέον, πανάκριβη αγάπη, αφού η αξία του έχει διπλασιαστεί μετά το ντόρο που έχει δημιουργηθεί.


Πηγή: skai.gr

Αποδοχή Cookies
Το site sport-fm.gr χρησιμοποιεί cookies. Προχωρώντας στο περιεχόμενο, συναινείτε με την αποδοχή τους. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ