Επικαιρότητα

Ντι Μάιο: Μπορεί να χρειαστεί να κρατικοποιήσουμε τους αυτοκινητόδρομους

Ο Ντι Μάιο δήλωσε χαρακτηριστικά ότι το κράτος θα πρέπει να αναλάβει τους αυτοκινητοδρόμους της χώρας εάν οι εταιρείες που έχουν παραχωρήσεις «αποτυγχάνουν να κάνουν σωστά τη δουλειά»

Το ενδεχόμενο κρατικοποίησης των ιταλικών αυτοκινητοδρόμων έθιξε την Πέμπτη ο αρχηγός των Πέντε Αστέρων, υπουργός Εργασίας και αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Λουίτζι Ντι Μάιο, στη σκιά της κατάρρευσης της γέφυρας στη Γένοβα. Το πρωί της Πέμπτης ο αριθμός των νεκρών αναθεωρήθηκε από 39 σε 38.

Ο Ντι Μάιο δήλωσε χαρακτηριστικά ότι το κράτος θα πρέπει να αναλάβει τους αυτοκινητοδρόμους της χώρας εάν οι εταιρείες που έχουν τις παραχωρήσεις «αποτυγχάνουν να κάνουν σωστά τη δουλειά».
«Αντί να επενδύσουν χρήματα για συντήρηση, μοιράζονται τα κέρδη και για αυτό η γέφυρα πέφτει» δήλωσε εξάλλου την Τετάρτη.

Σε παραπλήσιο μήκος κύματος κινήθηκε ο έτερος αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Ματέο Σαλβίνι, ο οποίος κατηγόρησε τον ιδιωτικό τομέα ότι έχει αποκομίσει δισεκατομμύρια σε κέρδη αλλά δεν έχει διαθέσει τα ποσά που απαιτούνταν για να φροντίσει τις υποδομές που διαχειρίζεται.

Από πλευράς του, η εταιρεία Atlantia, μητρική της Autostrade per l'Italia που διαχειρίζεται τους περισσότερους μεγάλους ιταλικούς οδικούς άξονες, δήλωσε ότι η κυβέρνηση δεν μπορεί να ανακαλέσει την παραχώρηση χωρίς να παρουσιάσει τα λάθη και τις αβλεψίες της που θα μπορούσαν να οδηγήσουν στην κατάρρευση.

Από την πλευρά του, ο γενικός εισαγγελέας της Γένοβας επισήμανε ότι δεν πρόκειται για καταστροφή, αλλά για «ανθρώπινο λάθος», και υποσχέθηκε ότι θα διεξαγάγει εμπεριστατωμένη έρευνα για το θέμα.
Κάτοικος της περιοχής κατήγγειλε στο πρακτορείο Reuters ότι ήδη από «τη δεκαετία του 1980 κομμάτια τσιμέντου έπεσαν (από τη γέφυρα) και κατέστρεψαν σταθμευμένα αυτοκίνητα».

Πηγή: skai.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x