Επικαιρότητα

Η Burger King επενδύει στην ελληνική αγορά με 50 καταστήματα

Σε πρώτη φάση θα εγκαινιάσει πέντε ή έξι καταστήματα μέχρι τον Μάρτιο του 2016.

Με στόχο το τελικό άνοιγμα 50 καταστημάτων στην Ελλάδα σε βάθος χρόνου, αλλά προηγουμένως το λανσάρισμα πέντε με έξι πιλοτικών σημείων πώλησης μέχρι τον Μάρτιο, ξεκινά τις δραστηριότητες της στη χώρα η αμερικανική αλυσίδα ταχυεστίασης Burger King.

Σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία αναμένεται μέχρι τον Μάρτιο να εγκαινιάσει πέντε με έξι καταστήματα στην Αθήνα, ώστε να διαπιστώσει το εύρος της αγοράς και το αν πρέπει να επεκταθεί σε πανελλαδικό δίκτυο.

Τα capital controls και η σύνθετη κατάσταση στη χώρα μας εμπόδισαν την ταχύτερη ανάπτυξη της αλυσίδας, όμως πλέον η απόφαση επένδυσης έχει ληφθεί και θα προχωρήσει με γοργό ρυθμό.
Σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα, τα εγκαίνια της εταιρείας τοποθετούνταν χρονικά προς το τέλος του 2015 είτε στις αρχές της επόμενης χρονιάς, όμως λόγω καθυστερήσεων ο Μάρτιος θα είναι η περίοδος πρεμιέρας.

Τη θέση του γενικού διευθυντή στην Burger King ανέλαβε ο Δημήτρης Ζηδιανάκης μετακινούμενος από την αλυσίδα Public, όπου ασκούσε καθήκοντα Sales Network & Marketing Director από το 2011. Ο Δ. Ζηδιανάκης έχει συνεργαστεί με κορυφαίες εταιρείες, όπως με την αλυσίδα Multirama (Marketing & CRM Director), Γερμανός (Marketing Director), Cosmote (Dept. Marketing Director), Barilla (Marketing Manager) και Bacardi (Brand Manager).

Πηγή: www.newmoney.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x