Δελτία Τύπου

Η adidas ήταν η πρωταθλήτρια του real-time marketing με την καμπάνια «all in or nothing»

Η adidas πανηγύρισε τη νίκη εντός και εκτός αγωνιστικών χώρων στο 2014 FIFA World Cup Brazil™, ξεπερνώντας τον ανταγωνισμό στον τομέα του real-time marketing με την καμπάνια «all in or nothing».

*Οι βασικές επιτυχίες της καμπάνιας «all in or nothing».

*Με 1.590.000 συζητήσεις, η adidas ήταν το πιο πολυσυζητημένο brand του 2014 FIFA World Cup Brazil™

*5.800.000 νέοι followers σε όλες τις social media πλατφόρμες της adidas.

*Με αύξηση 14,5%, η ποδοσφαιρική κοινότητα της adidas ήταν η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη στα social media.

*Με περισσότερα από 38.000.000 views, η adidas ήταν το πιο δημοφιλές brand στο YouTube, με βάση τα video που αναρτήθηκαν κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης.

2.980.000 άτομα ακολούθησαν την @brazuca στο Twitter κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, αυξάνοντας τον αριθμό των followers του λογαριασμού κατά 603%4.

*Με 917.000 αναφορές, το #allin ήταν το brand hashtag με τη μεγαλύτερη απήχηση στο Twitter.


Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x