Εχει αλλάξει ριζικά και εκτός από νέο σπορ σχεδιασμό, διαθέτει και έναν εξαιρετικά αποδοτικό 1.500 κ.εκ. κινητήρα VTEC τούρμπο με 173 ή 193 ίππους. Στην πρώτη επιλογή συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ στη δυνατή έκδοση προσφέρεται με το βελτιωμένο CVT κιβώτιο (7 σχέσεις). Υπάρχουν οι δικίνητες και οι τετρακίνητες εκδόσεις, ενώ για πρώτη φορά διατίθεται προαιρετικά και σε 7θέσια διάταξη.

Το νέο Honda CR-V διατηρεί τη γνώριμη σιλουέτα του παγκόσμιου best-seller στην κατηγορία SUV, και μία εξελιγμένη, σπορ και προηγμένη σχεδίαση. Υιοθετεί φρέσκια σχεδίαση εξωτερικού, με φαρδύτερους θόλους τροχών και πιο έντονες καμπύλες στο καπό και στα πίσω πλαϊνά πάνελ, καθώς και το τελευταίο, χαρακτηριστικό γραφικό προβολέων Honda. Το νέο πλαίσιο είναι πιο ελαφρύ και διαθέτει προηγμένα συστήματα εμπρός και πίσω ανάρτησης, νέες τεχνολογίες ελέγχου, και νέο σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιαμού. Η τελευταία τεχνολογία τετρακίνησης της Honda –Real Time AWD with Intelligent Control System– σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, χαρίζει στο CR-V γνήσιες ικανότητες παντός εδάφους.

Αθήνα - Βυτίνα

Η οδήγησή μας περιελάμβανε μια προκαθορισμένη διαδρομή από την Αθήνα μέχρι τη Βυτίνα, όπου το μεγάλο SUV έδειξε τη δυναμική τού κινητήρα, αλλά και τις εξαιρετικές οδηγικές του ικανότητες. Αξίζει να σημειωθεί η καλή συμπεριφορά της ανάρτησης, που οδηγούσε σε μια κορυφαία ποιότητα κύλισης και άνεσης. Το νέο CR-V «κάθεται» 201 χλστ. (για το AWD) ψηλά από το έδαφος, αλλά σύμφωνα με την εταιρεία έχει το ίδιο κέντρο βάρος με τον προκάτοχό του. Ακόμα, η ακαμψία του πλαισίου έχει αυξηθεί σημαντικά κατά 25%.

Το νέο Honda CR-V προσφέρεται στην ελληνική αγορά από 33.650 ευρώ, ενώ φτάνει μέχρι και τις 48.650 ευρώ.

Άρης Γαλανόπουλος

Αποδοχή Cookies
Το site sport-fm.gr χρησιμοποιεί cookies. Προχωρώντας στο περιεχόμενο, συναινείτε με την αποδοχή τους. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ