Tην πρωτεύουσα της Πορτογαλίας, Λισσαβώνα, πόλη των θαλασσοπόρων και εξερευνητών, επέλεξε η Peugeot για την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Peugeot 208. Το νέο Peugeot 208 ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά στην ανταγωνιστική κατηγορία Β όπου απευθύνεται και έχει όσα χρειάζεται για να γίνει best seller.

Η νέα αυτή γενιά του 208, που συνάδει απόλυτα με τη στρατηγική μετακίνησης της Peugeot στο premium κομμάτι της αγοράς, ξεχωρίζει από το τολμηρό design, που διακρίνεται από τον αέρα νεότητας και ενέργειας που αναδίδει. Πέρα από το πρωτότυπο και ξεχωριστό στυλ του, το νέο Peugeot 208 εξοπλίζεται με το νέας γενιάς Peugeot i-Cockpit, το οποίο περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 3D καθώς και πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης που συναντά κανείς σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών.



Το νέο Peugeot 208 βασίζεται στην τελευταίας γενιάς πλατφόρμα του ομίλου PSA, που φέρει την ονομασία CMP (Common Modular Platform). Αποκλειστικά σχεδιασμένη για τα μοντέλα των κατηγοριών B και C, η νέα αυτή πλατφόρμα συμπληρώνει την υπάρχουσα EMP2 (Efficient Modular Platform). Οπως φανερώνει και η ονομασία της, η νέα πλατφόρμα CMP μπορεί να προσαρμόζεται ανάλογα με τις διαστάσεις και τις παραλλαγές των κινητήρων. Με δυνατότητα να δέχεται όλους τους τύπους κινητήρων, παρέχει στους πελάτες την ευκαιρία να επιλέξουν κινητήρα εσωτερικής καύσεως (βενζίνη ή diesel) ή ηλεκτροκινητήρα.

Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με πλήρη γκάμα προηγμένων κινητήρων βενζίνης που συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές εκπομπών Euro 6.d και κινητήρων diesel που συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές Εuro 6.d-temp. Οι κινητήρες PureTech 100 ίππων και 130 ίππων είναι οι μοναδικοί στην κατηγορία του 208 που διατίθενται και με το αυτόματο κιβώτιο EAT8 (Efficient Automatic Transmission) των 8 σχέσεων.

Ακόμη, 3κύλινδροι κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1,2 λίτρων: PureTech 75 S&S με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, PureTech 100 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, PureTech 100 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (EAT8), PureTech 130 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (EAT8). Επίσης, 4κύλινδρος κινητήρας Diesel χωρητικότητας 1,5 λίτρων (BlueHDi 100 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων).



Το εσωτερικό του νέου 208 είναι τόσο ξεχωριστό και όμορφο, που προσφέρει ένα απόλυτα εκφραστικό design με τέλειες αναλογίες και βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής αναβάθμισης της Peugeot.

Μεγαλύτερο, φαρδύτερο και χαμηλότερο από το σημερινό 208, το μοντέλο της νέας γενιάς παρουσιάζει ένα εντελώς ξεχωριστό αμάξωμα, που διακρίνεται για το αθλητικό του παρουσιαστικό και τις χυτές γραμμές του. Υπάρχει επίσης μια ξεκάθαρη αύρα αισθησιασμού που αναδίδεται από τα έντονα τονισμένα φτερά και τις καμπύλες του αμαξώματος – μια διακριτική ισορροπία μεταξύ ακμών και καμπυλών.

Η τιμή στην Ελλάδα υπολογίζεται λίγο κάτω από 14.000 ευρώ, ενώ στην εγχώρια αγορά θα βρίσκεται τον επόμενο μήνα.

Άρης Γαλανόπουλος