Euroleague

«Χάλκινο» στο μάρκετινγκ της Ευρωλίγκας ο Ολυμπιακός

Διάκριση για το εμπορικό τμήμα της ΚΑΕ Ολυμπιακός, που αναδείχθηκε τρίτο καλύτερο στη φετινή Ευρωλίγκα.

Στο… βάθρο των βραβείων μάρκετινγκ της Ευρωλίγκας ανέβηκε ο Ολυμπιακός. Οι πρωταθλητές Ευρώπης κατέλαβαν την τρίτη θέση, με το πρώτο βραβείο να καταλήγει στην Αναντολού Εφές και το δεύτερο στην Άλμπα Βερολίνου.

Όπως σημειώνεται στην ιστοσελίδα της Ευρωλίγκας, ο Ολυμπιακός κατάφερε μέσω του προγράμματός του να παρουσιάσει αύξηση 125% στα εισιτήρια, ενώ είχε μεγάλη απήχηση στα social media.

Η Αναντολού Εφές πρώτευσε έχοντας μεγάλο της όπλο ένα βίντεο που έγινε viral στο διαδίκτυο.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x