F1

Χωρίς προστατευτικό Halo το 2017 η Formula 1

Δεν θα χρησιμοποιηθεί η προστατευτική συσκευή Halo στα μονοθέσια το 2017 όπως ψήφισε το στρατηγικό γκρουπ της Formula1. Δεν θα ισχύουν οι περιορισμοί στην επικοινωνία οδηγών με ομάδες στον αγώνα.

Από το 2018 μπορεί να δούμε την προστατευτική συσκευή Halo στα μονοθέσια της Formula 1 όπως αποφάσισε το στρατηγικό γκρουπ. Επίσης συμφωνήθηκε να μην ισχύσουν οι περιορισμοί στην ενδοεπικοινωνία μεταξύ οδηγών και ομάδας στην διάρκεια του αγώνα, κανόνας που θα εφαρμοσθεί από το Γερμανικό GP.

Το Halo παραμένει πρώτη επιλογή για να μπει στα οχήματα, αλλά πρέπει να γίνουν περισσότερες δοκιμές για να εξεταστούν όλες οι πιθανές λύσεις.

Αναλυτικά η απόφαση της FIA:

Για το προστατευτικό Halo

«Το στρατηγικό γκρουπ συμφώνησε παμψηφεί ότι το 2018 θα δούμε την εισαγωγή του προστατευτικού στο cockpit για μονοθέσια της Formula 1 ώστε να αυξήσει την ασφάλεια των πιλότων».

«Αποφασίστηκε ότι, λόγω του σχετικά σύντομου χρονικού διαστήματος μέχρι την έναρξη του 2017, θα είμαστε σε θέση να χρησιμοποιήσουμε το υπόλοιπο χρόνο και την αρχή της άλλης σεζόν για να εξετάσουμε όλες τις επιλογές για να πάρουμε την τελική απόφαση».

«Οι δοκιμές θα περιλαμβάνουν πολλαπλά τεστ στην πίστα με το σύστημα Halo για το υπόλοιπο της σεζόν και στην αρχή της χρονιάς του 2017».

«Καθώς το Halo είναι μέχρι στιγμής η προνομιούχος επιλογή, καθώς παρέχει την ευρύτερη λύση μέχρι σήμερα, η συναπόφαση του στρατηγικού γκρουπ ήταν να γίνουν άλλο ένα χρόνο βελτιώσεων για να υπάρξει μια πιο ολοκληρωμένη λύση».

«Το Halo παραμένει η πιο δυνατή επιλογή για εισαγωγή το 2018».

Για τις ενδοεπικοινωνίες:

« Μετά από αίτημα των ομάδων και τα εμπορικά διακαιώματα κατόχου, η FIA συμφώνησε να υιοθετήσει μια πιο ελεύθερη προσέγγιση στην ερμηνεία του άρθρου 27.1(ότι ο οδηγός πρέπει να οδηγάει το μονοθέσιο «μόνος και αβοήθητος»)

«Με εξαίρεση την περίοδο από την αρχή του γύρου σχηματισμού και την αρχή του αγώνα, δεν θα υπάρχουν περιορισμοί στα μηνύματα της ομάδας στους οδηγούς είτε από την ενδοεπικοινωνία είτε από τον πίνακα».

« Αυτή η προσέγγιση στοχεύει στο βελτιωμένο περιοεχομένο στους φιλάθλους και και τους θεατές, καθώς οι ομάδες θα υποχρεωθούν τώρα να παράσχουν εμπορικά δικαιώματα με απεριόριστη πρόσβαση σε ραδιοφωνικά μηνύματα τους ανά πάσα στιγμή όταν τα αυτοκίνητά τους είναι έξω από το γκαράζ».

Επιμέλεια: Χρήστος Κυριάκος

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x