TV

Αγαπημένη επιλογή οι ψυχαγωγικές εκπομπές του ΣΚΑΪ τον Φεβρουάριο

Για έναν ακόμη μήνα, τον Φεβρουάριο, κέρδισαν την αγάπη του κόσμου και βρέθηκαν στην κορυφή της τηλεθέασης.

Οι ψυχαγωγικές εκπομπές του ΣΚΑΪ είναι η πρώτη επιλογή για τους τηλεθεατές. Για έναν ακόμη μήνα, τον Φεβρουάριο, κέρδισαν την αγάπη του κόσμου και βρέθηκαν στην κορυφή της τηλεθέασης.

Συγκεκριμένα:



Το απόλυτο παιχνίδι επιβίωσης, το «Survivor», βρέθηκε στην κορυφή της τηλεθέασης, τόσο στο γενικό σύνολο όσο και στο κοινό 18-54, με ποσοστά 31,5% και 33,9% αντίστοιχα. Οι γυναίκες 25-44 του χάρισαν ποσοστό 39,7% ενώ 3.153.146 τηλεθεατές το παρακολούθησαν έστω για 1 λεπτό.



Το «Καλό Μεσημεράκι», σταθερά πρώτο στο σύνολο κοινού με 17,9% και στα 18-54 με 21,3% σημειώνοντας μάλιστα άνοδο σε σχέση με τον Ιανουάριο. Η μεσημεριανή εκπομπή με τον Νίκο Μουτσινά είναι η αγαπημένη των γυναικών 18-44 που του χάρισαν 26,3%.



Το πρωί είναι «Ώρα για Φαγητό με την Αργυρώ» και η εκπομπή ήταν πρώτη στη ζώνη μετάδοσής της με ποσοστό 16,5% στο σύνολο κοινού.



To βράδυ, 1.731.849 τηλεθεατές παρακολούθησαν έστω για 1 λεπτό τις «8 Λέξεις», ανεβάζοντας τη σειρά στην πρώτη θέση στη ζώνη μετάδοσής της με ποσοστό 19,5% στο σύνολο κοινού.



Τα ταξίδια του «Happy Traveller» τα Σάββατα του Φεβρουαρίου βρέθηκαν πρώτα στο σύνολο κοινού με ποσοστό 15,5%.



Και οι νέες εκπομπές του σταθμού έχουν γίνει αγαπημένη συνήθεια των τηλεθεατών. Στη ζώνη μετάδοσής του, το Super Makeover ήρθε πρώτο στις γυναίκες 18-44 με ποσοστό 17% και αντίστοιχα το House Of Fame La Academia στο ίδιο κοινό, σημείωσε 15,7%.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

close menu
x