Αγγλία

Η Λίβερπουλ έχει μάθει να γράφει ιστορία παντού! (pics & vids)

Η στιγμή που το ποδόσφαιρο γίνεται μέρος των διαφημίσεων και η Λίβερπουλ, δεν περιορίζεται μόνο στον όρο της «πολύ καλής» ομάδας.

«Αγωνιζόμαστε για την ύπαρξή μας. Για αυτό κάναμε αυτή την συμφωνία», είπε ο πρόεδρος της Λίβερπουλ, Τζον Σμιθ μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας με την ιαπωνική «Hitachi». Το 1979, οι «κόκκινοι» γίνονται ο πρώτος επαγγελματικός σύλλογος της ιστορίας που υπογράφει συμβόλαιο με εταιρία για την διαφήμισή της, στο μπροστά μέρος της εμφάνισης. Μία χρόνια που ξεκίνησε καταστροφικά και εξελίχθηκε σε (ακόμα) ένα πρωτάθλημα δίχως αμφισβήτηση. Η Λίβερπουλ μπορεί να έγραψε ιστορία εντός των γηπέδων, όμως η πρωτοπορία της, ξεπέρασε κάθε αντίληψη της εποχής.





Τα «παρασκήνια» της ιστορικής συμφωνίας!

Σε μία περίοδο, όπου οι διαφημίσεις και οι συμφωνίες με εταιρίες, δεν επιτρέπονταν, οι «κόκκινοι» αποφασίζουν να κάνουν την πρώτη κίνηση για την κατάργηση αυτού του νόμου. Στα μέσα του 1979, δίνουν τα χέρια με την ιαπωνική εταιρία ηλεκτρικών συσκευών «Hitachi» και ο δρόμος προς τα συμβόλαια- «μαμούθ» των σημερινών εποχών, έχει ανοίξει. Ο λόγος αυτής της κίνησης, ήταν τα ελάχιστα έσοδα των ομάδων. Η οικονομική ενίσχυση από την συγκεκριμένη συμφωνία ήταν αρκετά μεγάλη και έδινε «ανάσα» στον αγγλικό σύλλογο.

Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο στο england365.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x