F1

«Ιστορικός» Αλόνσο!

Καλύτερη στιγμή να επανέλθει στο προσκήνιο δεν μπορούσε να διαλέξει ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός πιλότος της Renault έγραψε το όνομά του με "χρυσά" γράμματα στην ιστορία της Formula 1, αφού έγινε ο πρώτος που πήρε την καρό σημαία στο νέο, υπό το φως των προβολέων, Grand Prix της Σιγκαπούρης. Ο Αλόνσο μπορεί μεν να ξεκίνησε από τη 15η θέση, αλλά εκμεταλλευόμενος την καλή στρατηγική της ομάδας, τις ατυχίες των άλλων και την είσοδο του safety car, μετά τη σύγκρουση του team mate του, Νέλσον Πικέ, κατάφερε να πετύχει την πρώτη νίκη του, έπειτα από το 2007, στην πίστα της Μόντσα. Ο οδηγός της Renault ολοκλήρωσε τους 61 γύρους του πρώτου νυχτερινού Grand Prix σε χρόνο 1:57,16.304, λίγα δευτερόλεπτα δηλαδή πριν από το όριο των δύο ωρών. Δεύτερος τερμάτισε ο Ρόζμπεργκ, ενώ το πόντιουμ συμπλήρωσε ο Χάμιλτον. Πίσω τους τερμάτισαν κατά σειρά οι Γκλοκ, Φέτελ, Χάιτφελτ, Κούλθαρντ και Νακατζίμα.

Καλύτερη στιγμή να επανέλθει στο προσκήνιο δεν μπορούσε να διαλέξει ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός πιλότος της Renault έγραψε το όνομά του με "χρυσά" γράμματα στην ιστορία της Formula 1, αφού έγινε ο πρώτος που πήρε την καρό σημαία στο νέο, υπό το φως των προβολέων, Grand Prix της Σιγκαπούρης. Ο Αλόνσο μπορεί μεν να ξεκίνησε από τη 15η θέση, αλλά εκμεταλλευόμενος την καλή στρατηγική της ομάδας, τις ατυχίες των άλλων και την είσοδο του safety car, μετά τη σύγκρουση του team mate του, Νέλσον Πικέ, κατάφερε να κατακτήσει την πρώτη νίκη του, έπειτα από το 2007, στην πίστα της Μόντσα. Ο οδηγός της Renault ολοκλήρωσε τους 61 γύρους του πρώτου νυχτερινού Grand Prix σε χρόνο 1:57,16.304, λίγα δευτερόλεπτα δηλαδή πριν από το όριο των δύο ωρών. Δεύτερος τερμάτισε ο Ρόζμπεργκ, ενώ το πόντιουμ συμπλήρωσε ο Χάμιλτον. Πίσω τους τερμάτισαν κατά σειρά οι Γκλοκ, Φέτελ, Χάιτφελτ, Κούλθαρντ και Νακατζίμα.

Ο Αλόνσο έδειξε τις προθέσεις του από την αρχή του αγώνα, αφού κατάφερε, με την εκκίνηση, να κερδίσει τρεις θέσεις. Από την άλλη, ο poleman Φελίπε Μάσα αύξανε τη διαφορά του από τον δεύτερο Χάμιλτον, που στον έκτο γύρο βρισκόταν ήδη τρία δευτερόλεπτα μακριά από τον πρωτοπόρο. Πολύ σύντομα, ο έτερος πιλότος της Ferrari, Κίμι Ραϊκόνεν, οδηγούσε με επιτυχία στο όριο και είχε πλησιάσει μόλις 7.3 δευτερόλεπτα από τον Μάσα, στον δέκατο γύρο.

Στον 15ο γύρο έγινε το ένα από τα δύο συμβάντα που "στιγμάτισαν" τον αγώνα. Ο Νέλσον Πικέ «έχασε» το πίσω μέρος του μονοθεσίου του, χτύπησε στον τσιμεντένιο τοίχο και ανάγκασε το αυτοκίνητο ασφαλείας να κάνει την εμφάνισή του στην πίστα. Οι Ρόζμπεργκ και Κούμπιτσα χρειάζονταν καύσιμα, μπήκαν πριν ανοίξει το pit lane και έλαβαν έτσι ποινή διέλευσης. Το αυτοκίνητο έμεινε μέσα για τρεις ολόκληρους γύρους, οπότε από τον 18ο τα μονοθέσια μπορούσαν και πάλι να ανεφοδιαστούν κανονικά. Σε εκείνο το σημείο, οι δύο Ferrari μπήκαν μαζί στα πιτς, με τον Μάσα να ανεφοδιάζεται πρώτος και τον Ραϊκόνεν να περιμένει υπομονετικά. Όμως, η λάθος εκκίνηση του Μάσα από τεχνικό σφάλμα στο σήμα εκκίνησης οδήγησε στο «στραπάτσο» της ιταλικής ομάδας. Ο Βραζιλιάνος πιλότος ξεκίνησε, πριν οι μηχανικοί αποσυνδέσουν την αντλία καυσίμων, με αποτέλεσμα αυτή να αποκοπεί και να μείνει προσκολλημένη στο μονοθέσιο του άτυχου Μάσα. Μέχρι οι μηχανικοί να ξεκολλήσουν τη στραβωμένη αντλία και να ετοιμαστούν και για τον ανεφοδιασμό του Ραϊκόνεν, χάθηκαν πολύτιμα δευτερόλεπτα και για τους δυο οδηγούς.

Πέραν αυτού, ο Μάσα τιμωρήθηκε μετά και με ποινή διέλευσης, που σήμανε ουσιαστικά την παραίτησή" του από τον αγώνα. Ο μετέπειτα μεγάλος νικητής, Αλόνσο, βρέθηκε να οδηγεί την κούρσα στον 33ο γύρο, όπου και διατηρήθηκε μέχρι το τέλος του αγώνα.

Το Grand Prix της Σιγκαπούρης συνεχίστηκε χωρίς πολλές ακόμα συγκινήσεις. Άξιο αναφοράς είναι η επανεμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στον 51ο γύρο, μετά το «τράκο» του Άντριαν Σούτιλ, καθώς, επίσης και η σύγκρουση του Ραϊκόνεν μόλις τέσερις γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας και ενώ ο Φινλανδός βρισκόταν στην πέμπτη θέση.


Αναλυτικά, η κατάταξη:

Φερνάντο Αλόνσο Renault
1:57,16.304
Νίκο Ρόζμπεργκ Williams-Toyota
+2.9 secs
Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes
+5.9 secs
Τίμο Γκλοκ Toyota
+8.1 secs
Σεμπάστιαν Φέτελ STR-Ferrari
+10.2 secs
Νικ Χάιτφελτ BMW Sauber
+11.1 secs
Ντέιβιντ Κούλθαρντ Red Bull-Renault
+16.3 secs
Καζούκι Νακατζίμα Williams-Toyota
+18.4 secs
Τζένσον Μπάτον Honda
+19.8 secs
Χέικι Κοβαλάινεν McLaren-Mercedes
+26.9 secs
Ρόμπερτ Κούμπιτσα BMW Sauber
+27.9 secs
Σεμπαστιάν Μπουρντέ STR-Ferrari
+29.4 secs
Φελίπε Μάσα Ferrari
+35.1 secs
Τζιανκάρλο Φισικέλα Force India-Ferrari
+43.5 secs


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

1. Λιούις Χάμιλτον (McLaren) 84 βαθμοί

2. Φελίπε Μάσα (Ferrari) 77

3. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (BMW) 64

4. Κίμι Ραϊκόνεν (Ferrari) 57

5. Νικ Χάιντφελντ (BMW) 56

6. Χέικι Κοβαλάινεν (McLaren) 51

7. Φερνάντο Αλόνσο (Renault) 38

8. Σεμπάστιαν Φέτελ (Toro Rosso) 27

9. Γιάρνο Τρούλι (Toyota) 26

10. Τίμο Γκλοκ (Toyota) 20

11. Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull) 20

12. Nίκο Ρόσμπεργκ (Williams) 17

13. Νελσίνιο Πικέ (Renault) 13

14. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Honda) 11

15. Καζούκι Νακατζίμα (Williams) 9

16. Ντέιβιντ Κούλθαρντ (Red Bull) 8

17. Σεμπαστιάν Μπουρντέ (Toro Rosso) 4

18. Τζένσον Μπάτον (Honda) 3





ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

1. McLaren 135 βαθμοί

2. Ferrari 134

3. BMW 120

4. Renault 51

5. Toyota 46

6. Toro Rosso 31

7. Red Bull 28

8. Williams 26

9. Honda 14


Επιμέλεια: Παναγιώτης Κρητικός

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x