WRC

Ο Σεμπάστιαν Λεμπ αποκλειστικά στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6

Ο Σεμπάστιαν Λέμπ, μίλησε στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6 το επίσημο ραδιόφωνο του 56ου Ράλλυ Ακρόπολις και τον Δημήτρη Μπαλή. Ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC, βρέθηκε στο ειδικά διαμορφωμένο στούντιο που έχει στηθεί στο Λουτράκι και αναφέρθηκε στο φετινό πρωτάθλημα αλλά και τις μέχρι τώρα εντυπώσεις του από την διοργάνωση. Σε εξέλιξη ο αγώνας, του οποίου αφετηρία ήταν ο Ισθμός της Κορίνθου. Πάνω από 6.000 θεατές χειροκροτούν τους οδηγούς!

Ο Σεμπάστιαν Λέμπ, μίλησε στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6 το επίσημο ραδιόφωνο του 56ου Ράλλυ Ακρόπολις και τον Δημήτρη Μπαλή. Ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC, βρέθηκε στο ειδικά διαμορφωμένο στούντιο που έχει στηθεί στο Λουτράκι και αναφέρθηκε στο φετινό πρωτάθλημα αλλά και τις μέχρι τώρα εντυπώσεις του από την διοργάνωση. Σε εξέλιξη ο αγώνας, του οποίου αφετηρία ήταν ο Ισθμός της Κορίνθου. Πάνω από 6.000 θεατές χειροκροτούν τους οδηγούς!

- Ποιες είναι οι πρώτες σου εντυπώσεις από την διοργάνωση;

«Είναι δύσκολο να πω. Ο συνοδηγός μου θα έχει καλύτερη εντύπωση. Εγώ απλώς οδηγώ. Μου λέει που να πάω. Συνήθως η διοργάνωση του Ράλι Ακρόπολις στην Ελλάδα είναι πολύ καλή. Δεν υπάρχουν προβλήματα».

- Είσαι το πιο μεγάλο όνομα του αθλήματός. Σου δημιουργείται πίεση;

«Νομίζω ότι είχα περισσότερη πίεση όταν ξεκίνησα. Στην πρώτη μου χρονιά που πολεμούσα για την κατάκτηση του πρώτου παγκόσμιου πρωταθλήματος. Τότε υπάρχει πίεση. Γιατί είναι προσπαθείς να πετύχεις κάτι που το ονειρευόσουν και που το θέλεις. Τώρα με πέντε τίτλους σίγουρα υπάρχει λιγότερη πίεση. Όλοι θέλουν να με νικήσουν και έχουν περισσότερο άγχος. Τώρα απλώς προσπαθώ να συγκεντρωθώ στον αγώνα και να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ».

- Ο Μίκο Χίρβονεν είπε ότι είναι πολύ δύσκολο να σε κερδίσει. Τι πιστεύεις;

«Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Είχαμε αρκετές «μάχες» με τον Μικο (Χιρβόνεν). Πάντα μεγάλες κόντρες. Είναι πολύ καλός οδηγός. Έχει πολύ καλό αυτοκίνητο. Το ράλι αυτό είναι δύσκολο. Είναι η ζέστη και ο δρόμος. Θα είναι δύσκολο. Αλλά θα δούμε στη συνέχεια τι θα γίνει».

- Έχεις όλα τα ρεκόρ του αθλήματος. Έντεκα νίκες σε ένα πρωτάθλημα, πέντε τίτλους, επτά νίκες στη σειρά. Τι θέλεις να πετύχεις στη συνέχεια.

«Ο στόχος μου δεν είναι να καταρρίψω κάποιο ρεκόρ. Απλώς κάνω αυτό που μου αρέσει. Μου αρέσει να οδηγώ. Φυσικά και θέλω να νικήσω αυτό το πρωτάθλημα. Αλλά δεν έχω κάποια άλλα σχέδια για το μέλλον».

- Έχεις ήδη δυο νίκες στην Ελλάδα, πόσο δύσκολο είναι να κερδίσεις και τρίτη φορά;

«Είναι αρκετά δύσκολο το Ράλι Ακρόπολις. Όχι μόνο για μένα, αλλά για όλους τους οδηγούς. Οι νέες διαδρομές είναι δύσκολες. Υπάρχει κίνδυνος για τις αναρτήσεις, για τα λάστιχα. Μπορεί να μην τελειώσεις καν. Νομίζω ότι θα παίξει ρόλο και η τακτική».

- Όπως είδαμε στα προηγούμενα 6 ράλι πολύ σημαντικό ρόλο έπαιξε η τακτική. Συνήθως οδηγείς πρώτος στις ειδικές διαδρομές και καθαρίζεις το δρόμο. Ποιο είναι το μυστικό σε αυτό το ράλι. Η τακτική;

«Μέχρι στιγμής έχουν γίνει έξι αγώνες. Είμαι πρώτος και πρέπει να «καθαρίσω» τον δρόμο. Είμαι αυτός που τελειώνω πρώτος την ειδική διαδρομή και δεν υπάρχει τακτική από μένα. Οι άλλοι οδηγοί έχουν χρόνο να σχεδιάσουν και να ακολουθήσουν κάποια τακτική. Πιθανότατα θα δούμε και πάλι εδώ κάποιες τακτικές. Ελπίζω πως όχι. Προτιμώ περισσότερο την απ’ ευθείας αντιπαράθεση. Πάντως είναι καλύτερο να έχεις κάποια τακτική».

- Στη Σαρδηνία ήταν λάθος της στιγμής η αλλαγή στα λάστιχα;

«Συνέβησαν πολλά στη Σαρδηνία. Προσπαθήσαμε να ακολουθήσουμε κάποια τακτική. Να μην «καθαρίσουμε» το δρόμο. Αυτή η τακτική στην αρχή είχε αποτέλεσμα. Στη συνέχεια όμως δεν ήμασταν τόσο ανταγωνιστικοί. Χάσαμε λίγο χρόνο και από μία ποινή που μας επιβλήθηκε. Έπρεπε να αλλάξουμε λάστιχο. Kαι μετά υπήρχε πολύ σκόνη. Ο πρώτος είχε μεγάλο πλεονέκτημα. Ήταν δύσκολο ράλι για μας. Στο τέλος όμως είμαι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα γιατί χάσαμε μόνο με τρεις βαθμούς».

- Θεωρείς ότι το γεγονός ότι έχεις πέντε νίκες μέχρι τώρα, κάνει εύκολη την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος;

«Δεν είναι εύκολο να πάρεις το πρωτάθλημα. Ποτέ δεν είναι εύκολο. Ναι έχω πέντε νίκες αλλά εάν κοιτάξουμε καλά θα δούμε πως ήρθαν πολύ δύσκολα. Σίγουρα έχουμε μεγάλο πλεονέκτημα. Είναι πραγματικά πολύ καλό. Ελπίζω να πάρω και αυτό το πρωτάθλημα. Αλλά είναι δύσκολο και είναι δύσκολο να κερδίσεις ένα ράλι. Χρειάζεται προσπάθεια και δουλειά από την ομάδα των τεχνικών μέχρι τον οδηγό. Πολλή δουλειά, η οποία ορισμένες φορές δεν φαίνεται».

- Τα λιγότερα αυτοκίνητα στο πρωτάθλημα κάνουν και μικρότερο τον ανταγωνισμό;

«Είναι δύσκολο πρωτάθλημα. Αλλά και οικονομικά είναι μία δύσκολη εποχή για τις ομάδες. Πιστεύω πως δεν θα μειωθεί η ποιότητα του αγώνα. Πάντα υπήρχαν μάχες μεταξύ Ford και Citroen όπως και τώρα και θα υπάρχουν. Όπως και στο παρελθόν ανάμεσα σε άλλες ομάδες και εταιρείες».

- Την επόμενη χρονιά πιστεύεις ότι θα έχουμε αλλαγές; Διαφορετικούς κανονισμούς και περισσότερα αυτοκίνητα;

«Ξέρουμε ότι ο κανονισμός θα αλλάξει για το 2011. Πως θα υπάρχουν και άλλες διαφοροποιήσεις. Ίσως το αυτοκίνητο να μην είναι τόσο καλό. Εάν όμως αυτή η απόφαση φέρει «κοντά» τις ομάδες νομίζω ότι είναι καλή απόφαση. Απλώς ελπίζουμε ότι θα δουλέψει και θα έχουμε αρκετές ομάδες στο πρωτάθλημα».

- Η Ελλάδα σημαίνει για σένα μόνο δουλεία ή την προτιμάς κα για διακοπές;

«Έχω έρθει και στο παρελθόν στην Ελλάδα. Πριν από λίγο χρόνια στη Μύκονο και σε άλλα μέρη, που δεν θυμάμαι. Έμεινα για μία εβδομάδα. Σήμερα μοιάζει λίγο σαν διακοπές. Η θάλασσα, ο ήλιος. Είναι καλό και μου αρέσει να έρχομαι στην Ελλάδα».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x