Στο προτελευταίο γκραν πρι της σεζόν στην πίστα Ιντερλάγκος της Βραζιλίας η Red Bull έκανε το 1-2 με τον Φέτελ να ανεβαίνει στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Ο Μαρκ Γουέμπερ είδε δεύτερος την καρό σημαία, ενώ ο Φερνάντο Αλόνσο συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα. Το 1-2 της Red Bull στη Βραζιλία δίνει το πρωτάθλημα κατασκευαστών στους «κόκκινους ταύρους», ωστόσο διατηρεί τον Αλόνσο στην πρώτη θέση.

Λίγα λεπτά πριν την εκκίνηση του αγώνα ο Χούλκνμπεργκ είχε τονίσει πως δεν πρόκειται να προκαλέσει πρόβλημα στους διεκδικητές του τίτλου και αυτό έγινε. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ έκανε μια καλή εκκίνηση, προσπερνώντας αμέσως τον Γερμανό της Williams. Ο Μαρκ Γουέμπερ έπρεπε να περιμένει λίγα λεπτά για να βρεθεί δεύτερος.

Μπορεί η Βραζιλία να αναδεικνύει τον πρωταθλητή συνήθως στα τελευταία χρόνια, ωστόσο σήμερα έδωσε και μαθηματικά το πρωτάθλημα Κατασκευαστών στους «κόκκινους ταύρους».

Ο Αλόνσο ύστερα από την κακή εκκίνηση κατάφερε να βρει τον καλό του εαυτό, προσπερνώντας τον Χούλκενμπεργκ, με συνέπεια να ανέβει στην τρίτη θέση. Ο Ισπανός πιλότος της σκουντερία διατηρείται στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, ύστερα από την νίκη του Φέτελ.

Ωστόσο, ο Αλόνσο ήθελε το κάτι παραπάνω για αυτό και δεν τα παράτησε ούτε στους τελευταίους γύρους, στους οποίους «γέμισε» τους καθρέφτες του Μαρκ Γουέμπερ.

Τα δυνατά τους έβαλαν και οι πιλότοι της McLaren, με τους Χάμιλτον και Μπάτον να βλέπουν την καρό σημαία από την τέταρτη και πέμπτη θέση, αντίστοιχα. Ο Χάμιλτον έδειξε ιδιαίτερα ανταγωνιστικός, ωστόσο δεν κατάφερε να απειλήσει τον Αλόνσο.

Το 18ο γκραν πρι της σεζόν πραγματοποιήθηκε χωρίς απρόοπτα, καθώς ο καλός καιρός ήταν σύμμαχος των πιλότων. Το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε μόνο μια φορά την εμφάνιση του στην πίστα, ύστερα από την έξοδο του Βιταντόνιο Λιούτσι, 20 γύρους πριν την ολοκλήρωση του αγώνα.

Η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας σήμανε και το τέλος της «μάχης» μεταξύ του Γουέμπερ με τον Φέτελ και ταυτόχρονα έδωσε στον Αλόνσο το δικαίωμα να πηγαίνει στο τελευταίο γκραν πρι της σεζόν στο Άμπου Ντάμπι με πλεονέκτημα.

Μεγάλος άτυχος ήταν ο Φελίπε Μάσα, ο οποίος χρειάστηκε να μπει δύο φορές στα πιτ, καθώς ύστερα από την πρώτη του επίσκεψη αντιμετώπισε πρόβλημα με το μπροστινό ελαστικό του.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Φέτελ, Red Bull, 1:33:11.803
2. Γουέμπερ, Red Bull, +4.243
3. Αλόνσο, Ferrari, +6.807
4. Χάμιλτον, McLaren, +14.634
5. Μπάτον, McLaren, +15.593
6. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +35.300
7. Σουμάχερ, Mercedes, +43.400
8. Χούλκενμπεργκ, Williams, +1 γύρος
9. Κούμπιτσα, Renault, +1 γύρος
10. Κομπαγιάσι, Sauber, +1 γύρος
11. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +1 γύρος
12. Σούτιλ, Force India, +1 γύρος
13. Μπουεμί, Toro Rosso, +1 γύρος
14. Μάσα, Ferrari, +1 γύρος
15. Πετρόφ, Renault, +1 γύρος
16. Μπαρικέλο, Williams, +1 γύρος
17. Χάιντφελντ, Sauber, +1 γύρος
18. Κοβαλάινεν, Lotus, +2 γύροι
19. Τρούλι, Lotus, +2 γύροι
20. Γκλοκ, Virgin, +2 γύροι
21. Σένα, HRT, +2 γύροι
22. Κλιν, HRT,+6 γύροι

βαθμολογία πιλότων:

1. Αλόνσο, 246
2. Γουέμπερ, 238
3. Φέτελ, 231
4. Χάμιλτον, 222
5. Μπάτον, 199
6. Μάσα, 143
7. Ρόσμπεργκ, 130
8. Κούμπιτσα, 126
9. Σουμάχερ, 72
10. Μπαρικέλο, 47
11. Σούτιλ, 47
12. Κομπαγιάσι, 32
13. Χούλκενμπεργκ, 22
14. Λιούτσι, 21
15. Πετρόφ, 19
16. Μπουεμί, 8
17. Ντε λα Ρόσα, 6
18. Χάιντφελντ, 6
19. Αλγκουερσουαρί, 3

Βαθμολογία Κατασκευαστών:

1. Red Bull, 469
2. McLaren, 421
3. Ferrari, 389
4. Mercedes, 202
5. Renault, 145
6. Williams, 69
7. Force India, 68
8. Sauber, 44
9. Toro Rosso, 11

Δείτε το Live του 18ου γκραν πρι.

Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα

Αποδοχή Cookies
Το site sport-fm.gr χρησιμοποιεί cookies. Προχωρώντας στο περιεχόμενο, συναινείτε με την αποδοχή τους. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ