Γενικά

Alfa-δι στο δρόμο

Παλαιότερα τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων εξυπηρετούσαν στην άνεση του οδηγού, αλλά επιβάρυναν την τσέπη λόγω της μεγάλης κατανάλωσης καυσίμου και ήταν αργά στη λειτουργία τους.

Παλαιότερα τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων εξυπηρετούσαν στην άνεση του οδηγού, αλλά επιβάρυναν την τσέπη λόγω της μεγάλης κατανάλωσης καυσίμου και ήταν αργά στη λειτουργία τους.

Τα νέα αυτοματοποιημένα κιβώτια διπλού συμπλέκτη άλλαξαν τα δεδομένα. Κι ενώ ο όμιλος VW έχει εφοδιάσει όλα σχεδόν τα μοντέλα του με 7άρι τέτοιο κιβώτιο, ο όμιλος Fiat βάζει στην Alfa Romeo MiTo (την άνοιξη και στη Giulietta) ένα ομοίου τύπου 6άρι με προδιαγραφές να γίνει 7άρι στην εξέλιξή του.

Συνδυάζεται με το turbo μοτέρ βενζίνης Mutliair 1.4 lt – 135 hp, που χαρίζει ροπή 190 Nm στη Normal λειτουργία του συστήματος DNA της MiTo και 230 Nm στη Sport λειτουργία. Υπάρχει δε και η All weather που προσαρμόζει την οδήγηση ανάλογα τις συνθήκες.

Μου άρεσε στη Sport λειτουργία και ήταν γρήγορο. Παιχνίδι οι αλλαγές και από τις μανέτες στο τιμόνι. Καταναλώνει μόλις 5,5 λίτρα στα 100 χλμ. και εκπέμπει λιγότερους ρύπους, 126 γρ./χλμ. έναντι 5,6 λίτρα και 126 γρ./χλμ. με το μηχανικό κιβώτιο.

Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x