F1

Από Formula 1, Formula... New!

Πολλές και ριζικές είναι οι αλλαγές στους κανονισμούς του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1, ύστερα απο τη σύσκεψη του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στο Μονακό. Οι υπεύθυνοι αποφάσισαν την αλλαγή των κινητήρων από το 2013, ενώ πολλές ήταν και οι αλλαγές που θεσπίστηκαν για το επόμενο πρωτάθλημα.

Πολλές και ριζικές είναι οι αλλαγές στους κανονισμούς του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1, ύστερα απο τη σύσκεψη του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στο Μονακό. Οι υπέυθυνοι αποφάσισαν την αλλαγή των κινητήρων από το 2013, ενώ πολλές ήταν και οι αλλαγές που θεσπίστηκαν για το επόμενο πρωτάθλημα.

Από το 2013 τα μονοθέσια θα «φορούν» τετρακύλινδρους, 1,6 λίτρων κινητήρες άμεσου ψεκασμού. Η εν λόγω αλλαγή δεν θα επηρρεάσει την απόδοση, η οποία αναμένεται να είναι στα επίπεδα του φετινού πρωταθλήματος. Σε αντίθεση με την ταχύτητα, οι νέοι κινητήρες θα μειώσουν την κατανάλωση καυσίμων κατά 35 %. Την ίδια χρονιά οι πιλότοι θα έχουν στη διαθέση τους πέντε κινητήρες για όλη τη σεζόν, ενώ από το 2014 μόλις τέσσερις.

Σχετικά με τις άλλαγες του πρωταθλήματος του 2011, η FIA αφάιρεσε το άρθρο περί εντολών των ομάδων προς τους πιλότους, ενώ αύξησε τον αριθμό των γκραν πρι στα οποία οι πιλότοι θα πρέπει να τρέχουν με το ίδιο κιβώτιο ταχυτήτων από τέσσερα που ήταν φέτος σε πέντε για την επόμενη χρονιά.

Η FIA επίσης ανακοίνωσε αλλαγές για τις ποινές, όσον αφορά τη χρήση των ελαστικών, ενώ από το επόμενο πρωτάθλημα επέστρεψε η ενδιάμεση γόμα. Πολύ σημαντικές ήταν οι διευκρινήσεις για τις κινούμενες πίσω πτέρυγες, οι οποίες φέτος ήταν αντικείμενο πολλών διαμαχιών.

Επιπλεόν, στη σύσκεψη του ΠΣΜΑ, διευκρίνηστηκε το πότε ένας πιλότος επιτρέπεται να προσπεράσει το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Σταυρούλα Σάββα

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x