Ολοκληρώθηκε (σχεδόν) η χειμερινή μεταγραφική περίοδος. Κάποιες πινελιές απομένουν, δύο εβδομάδων, με τους ελεύθερους ποδοσφαιριστές.

Αλλά σε γενικές γραμμές μπήκαν οι τίτλοι τέλους. "Χωρίς κάτι φοβερό και τρομερό", λέγεται. Αλλά πώς άραγε λέγεται, όταν το ελληνικό πρωτάθλημα έκανε τη μεγαλύτερη πώληση ποδοσφαιριστή στην ιστορία του, με τον Πρίγιοβιτς που μετακόμισε στην Σαουδική Αραβία...

Η μεταγραφική περίοδος του Ιανουαρίου πάντα ήταν δύσκολη. Όχι σε ποσότητα, υπάρχουν ομάδες που κάνουν αρκετές κινήσεις. Συνήθως, όμως, σε ποιότητα. Με εξαιρέσεις, που επιβεβαιώνουν τον κανόνα, ο οποίος λέει ότι οι ποδοσφαιριστές που έρχονται στα μέσα της περιόδου, σπάνια προσφέρουν είτε αυτά που μπορούν είτε εκείνα που περιμένει η νέα τους ομάδα.

Σε ένα ποδόσφαιρο, όμως, που παγκοσμίως αλλάζει με τόσο γοργούς ρυθμούς, ακόμη και η μεταγραφική περίοδος διαφοροποιεί τα χαρακτηριστικά της από χρόνο σε χρόνο. Βρισκόμαστε, λοιπόν, σε μία εποχή που οι αγορές είναι ανοιχτές από παντού. Επίσης σε μια εποχή που η αξία ενός ποδοσφαιριστή "ταξιδεύει" πολύ εύκολα από ομάδα σε ομάδα, από χώρα σε χώρα, αλλά και από ήπειρο σε ήπειρο.

Οι ελληνικές ομάδες δεν μπορούν παρά να ακολουθήσουν αυτές τις επιταγές της ποδοσφαιρικής εποχής. Με λίγα λόγια, αν την περίοδο του Ιανουαρίου δεν μπορούν να αγοράσουν καλά, έχουν μια πολύ καλή ευκαιρία να πουλήσουν καλά. Είτε μεταξύ τους, οι μικρομεσαίες ομάδες στις μεγαλύτερες. Είτε πολύ περισσότερο στις ανοιχτές αγορές τριγύρω τους.

Μια τέτοια διαδικασία θα μπορούσε να βοηθήσει πολύ τον δικό τους μεταγραφικό σχεδιασμό. Μπορεί όχι τον άμεσο, μέσα στο καταχείμωνο, αλλά τον σύντομο. Αυτόν που πλησιάζει, το καλοκαίρι. Διότι μια καλή πώληση τον Ιανουάριο, τότε δηλαδή που κάποιες ομάδες πραγματικά "καίγονται" και είναι διατεθειμένες να ανοίξουν το πορτοφόλι τους, μπορεί να δημιουργήσει ένα καλό κομπόδεμα για λίγους μήνες αργότερα.

Για την ακρίβεια οι ελληνικές ομάδες θα πρέπει όλο αυτό να το κάνουν με στρατηγική. Με σχέδιο. Να ετοιμάζουν τη βιτρίνα τους για τα deal που θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν στα μέσα της περιόδου. Το πρόσφατο παρελθόν έχει δείξει πια ότι δεν θα βγουν χαμένες σε μια τέτοια περίπτωση.

Αγωνιστικά; Ναι η συζήτηση είναι σοβαρή. Αλλά αν έχεις ετοιμαστεί για μια τέτοια εξέλιξη, μπορείς να το αντιμετωπίσεις. Επιπλέον το αγωνιστικό κέρδος με το κίνητρο που θα έχει ο ποδοσφαιριστής ο οποίος θέλει να βάλει τον εαυτό του σε αυτή τη βιτρίνα, θα είναι έτσι κι αλλιώς τεράστιο. Απώλεια είναι να μην έχεις ποδοσφαιριστές για τη βιτρίνα σου, όχι όταν θα "γυαλίσει" κάποιος στον υποψήφιο πελάτη...

Το κομπόδεμα του Ιανουαρίου, που θα είναι πια δεδομένο, θα είναι στο ταμείο δηλαδή, μπορεί να αξιοποιηθεί τόσο ποσοτικά, όσο και ποιοτικά. Ασφαλώς και χρονικά, διότι το διάστημα στον σχεδιασμό είναι πια τεράστιο, πάνω από εξάμηνο.

Μια τέτοια μεταγραφική περίοδος, μπορεί να αποδειχθεί πολύ επικερδής. Πρέπει να είναι στόχος, όχι λόγος προβληματισμού. Και τι χρειάζεται; Απλώς προγραμματισμός, καλή οργάνωση. Και... μια αστραφτερή βιτρίνα!

Αποδοχή Cookies
Το site sport-fm.gr χρησιμοποιεί cookies. Προχωρώντας στο περιεχόμενο, συναινείτε με την αποδοχή τους. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ