Νέα μοντέλα

Citroen DS5

Κι ενώ αναμένεται η άφιξη του νέου DS4, το φθινόπωρο, η Citroen παρουσιάζει αυτές τις ημέρες στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, που έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον, το τρίτο μέλος της σειράς DS. Μετά το πολύ σπορτίφ DS3 που ήδη κυκλοφορεί, και το DS4 σε φόρμα μικρομεσαίου, το DS5 θα καλύψει τη μεσαία κατηγορία, όντας διαφορετικό από το C5, όπως το DS4 σε σχέση με το C4 και το DS3 έναντι του C3.

Έτσι αναφωνούν σε έκπληξη οι Γάλλοι – και εμείς για το νέο Citroen DS5

Κι ενώ αναμένεται η άφιξη του νέου DS4, το φθινόπωρο, η Citroen παρουσιάζει αυτές τις ημέρες στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, που έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον, το τρίτο μέλος της σειράς DS.

Μετά το πολύ σπορτίφ DS3 που ήδη κυκλοφορεί, και το DS4 σε φόρμα μικρομεσαίου, το DS5 θα καλύψει τη μεσαία κατηγορία, όντας διαφορετικό από το C5, όπως το DS4 σε σχέση με το C4 και το DS3 έναντι του C3.

Η ανανεωμένη γκάμα μοντέλων της Citroen, πρόκειται να αποτελέσει πηγή έλξης του κοινού που θέλει ελκυστικά σε εμφάνιση αυτοκίνητα, άνετα, με οδηγοκεντρικά χαρακτηριστικά, ισχυρά μοτέρ και πιο φιλικά προς το περιβάλλον.

Παράστημα

Το Citroen DS5 βασίζεται σε ένα εντυπωσιακό πρωτότυπο, ονόματι C-SportLounge, που παρουσιάστηκε σε Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου προ ετών και στόχος της γαλλικής μάρκας ήταν να μεταφέρει την αίσθηση του πρωτοτύπου στη μαζική παραγωγή. Ιδιαίτερα εκλεπτυσμένο πεντάθυρο αμάξωμα, που από τη μια δείχνει coupe αλλά και από την άλλη με το χώρο πίσω από την 3η κολόνα παραπέμπει σε sportswagon.

Έτσι δικαιολογούνται και τα 465 λίτρα όγκου στο πορτμπαγκάζ. Αρκετά μακρύ με 4,52 μ. μήκος και φαρδύ με 1,85 μ., είναι κομψό, με τομές στο καπό και στο πλάι. Ξεχωρίζει το φιλέτο αλουμινίου που διατρέχει το φτερό και ανεβαίνει στην μπροστινή κολόνα, το δυναμικό εμπρός τμήμα με την κυψελοειδή μάσκα και τα περίτεχνα φωτιστικά.

Στο πίσω μέρος, το φαρδύ μετατρόχιο προσδίδει δυναμισμό κάτι που ενισχύει και οι διπλές απολήξεις των εξατμίσεων.

Στα ενδότερα

Στη καμπίνα τα λόγια είναι περιττά. Το κοκπιτ είναι ανώτερης αισθητικής και θυμίζει αεροσκάφος με περιστροφικά χειριστήρια στην κονσόλα του ταμπλό και στην επίπεδη, αλλά και σε αυτή που βρίσκεται στη μέση της γυάλινης οροφής!

Διαθέτει και οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, τιμόνι με χειριστήρια και επίπεδο κάτω μέρος (όπως και τα άλλα DS), ενώ ξεχωρίζει ο περιστροφικός διακόπτης για το πολυλειτουργικό σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Τεχνολογία

Το DS5 εφοδιάζεται με μια κάμερα τοποθετημένη στον εσωτερικό καθρέπτη, η οποία ρυθμίζει τα φώτα του αυτοκινήτου ανάλογα με τις εξωτερικές καιρικές και κυκλοφοριακές συνθήκες!

Επίσης, χρησιμοποιεί ένα πιο άμεσο, νέας γενιάς οπτικό σύστημα προειδοποίησης παρέκκλισης από τις γραμμές πορείας, χωρίς να έχει ανάψει ο οδηγός φλας.

Εν συντομία…

Το DS5 παρουσιάστηκε στην Εκθεση της Σαγκάης εφοδιασμένο με τεχνολογία HYbrid4, προκειμένου να εντυπωσιάσει το κοινό. Αλλωστε, η Citroen από το 2012 θα πουλά όλη τη σειρά DS στην τεράστια αγορά της Κίνας, εκεί που βρίσκουν πεδίο δόξης λαμπρό οι περισσότερες ευρωπαϊκές μάρκες.

Το HYbrid4 είναι ένα υβριδικό σύστημα κίνησης που χρησιμοποιεί πετρελαιοκινητήρα Hdi για τη μετάδοση στους μπροστινούς τροχούς και ηλεκτροκινητήρα για την αντίστοιχη στους πίσω τροχούς με αποτέλεσμα όταν λειτουργούν παράλληλα τα δύο μοτέρ να επιτυγχάνεται τετρακίνηση και μέγιστη ισχύς 200 ίππων, με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μόλις 99 γρ./χλμ..

Ωστόσο, σε χαμηλές ταχύτητες μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά, χωρίς να εκπέμπει καθόλου ρύπους. Πάντως, είναι βέβαιο ότι το DS5 θα εφοδιάζεται και με τo γνωστό turbo μοτέρ βενζίνης 1.6 lt – 156 hp.

Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x