Games

FIFA 12: Πρώτη ματιά!

H Electronic Arts συμμετέχει ενεργά κάθε χρόνο στην Ε3, ωστόσο κάθε φορά δεν μας αφήνει με πάρα πολύ νέο υλικό, όσον αφορά στους αθλητικούς τίτλους που ενδιαφέρουν περισσότερο το κοινό της Ευρώπης. Φαίνεται πως φέτος η ΕΑ έδωσε στο FIFA 12 το χώρο και το χρόνο που απαιτούταν και οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να πάρουν μια πρώτη γεύση από τη δουλειά της ομάδας του David Rutter.

H Electronic Arts συμμετέχει ενεργά κάθε χρόνο στην Ε3, ωστόσο κάθε φορά δεν μας αφήνει με πάρα πολύ νέο υλικό, όσον αφορά στους αθλητικούς τίτλους που ενδιαφέρουν περισσότερο το κοινό της Ευρώπης. Παρά το γεγονός ότι το FIFA είναι μία από τις πιο εμπορικές σειρές του μεγαλύτερου ανεξάρτητου publisher, ο «made in the USA» χαρακτήρας της έκθεσης δεν μας επιτρέπει κάθε φορά να παίρνουμε όσο το δυνατόν καλύτερο feedback για το εν λόγω franchise. Φαίνεται πως φέτος η ΕΑ έδωσε στο FIFA 12 το χώρο και το χρόνο που απαιτούταν και οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να πάρουν μια πρώτη γεύση από τη δουλειά της ομάδας του David Rutter.

Στην ειδική παρουσίαση που μας έγινε παρουσιάστηκε αρχικά το ανασχεδιασμένο σύστημα άμυνας, όπου πλέον το timing θα παίζει σημαντικότατο ρόλο (σε συνάρτηση με τα στατιστικά κάθε ποδοσφαιριστή) για το αν θα κερδίσει μια μονομαχία ο αμυνόμενος ή ο επιτιθέμενος. Ακόμη, ο Rutter τόνισε ότι φέτος η ομάδα του προσπάθησε να αποτρέπει τους παίκτες από το να κρατούν απλά πατημένο το πλήκτρο της προσέγγισης του αντιπάλου και να προσπαθούν να το «λιώσουν» στο πάτημα, μέχρι να κλέψουν τη μπάλα ή να κάνουν φάουλ. Σε αυτό βοηθάει και η σημαντική βελτίωση που έγινε στον τομέα υποδοχής και επαφής των εικονικών αθλητών με τη μπάλα.

Οι επιτιθέμενοι μπορούν να ξεφύγουν με περισσότερους τρόπους από τους αντιπάλους τους, ενώ και οι αμυντικοί έχουν τη δυνατότητα να κινούνται πιο εύκολα προς το στόχο τους. Η μεγαλύτερη βελτίωση σύμφωνα με τον παραγωγό είναι η Impact Engine. Με αυτό το χαρακτηριστικό, η ΕΑ Sports θέλει να πετύχει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την επαφή του σώματος κάθε αθλητή με αυτό του αντιπάλου. Χάρις σε αυτές τις αλλαγές, ο παίκτης μπορεί να προστατέψει καλύτερα τη μπάλα με το σώμα του, να χρησιμοποιήσει τον κορμό και τα χέρια του για να κρατήσει τον αμυντικό σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απόσταση και να εκμεταλλευτεί το momentum που είτε θα του επιτρέψει να ξεφύγει εντυπωσιακά προς το αντίπαλο τέρμα, είτε θα τον αφήσει με το… παράπονο στο χέρι.
Τα τζαρτζαρίσματα δεν έδειξαν να έχουν διαφοροποιηθεί έντονα από το FIFA 11, κάτι που συμβαίνει και με την ευκολία που ένας διαιτητής σφυρίζει φάουλ ένα σπρώξιμο. Σημαντική βελτίωση είδαμε και στην ακρίβεια περιστροφής του σώματος των ποδοσφαιριστών στις 360 μοίρες, που τώρα επιτρέπουν την ακόμη πιο αποτελεσματική αναλογική περιστροφή είτε στατικά, είτε κατά τη διάρκεια της κίνησης προς την αντίπαλη περιοχή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τόσο την πιο αποτελεσματική οργάνωση μιας επίθεσης (για τον επιτιθέμενο), όσο και την τήρηση της καλύτερης δυνατής αμυντικής στάσης (για τον αμυντικό).

Πέραν των βελτιώσεων που είδαμε κατά τη διάρκεια του αγώνα (όπως τους φωτισμούς στους βραδινούς αγώνες, το animation των αθλητών, την φυσική της μπάλας, την βελτιωμένη συμπεριφορά των AI Controlled παικτών και την πιο ομαλή ροή της εξέλιξης του αγώνα), το FIFA 12 φέρνει στο προσκήνιο και ένα νέο online social χαρακτηριστικό που θα ονομάζεται EA Sports Football Club. Πρόκειται για μια υπηρεσία που έχει σκοπό να αναδείξει τους καλύτερους παίκτες και να κάνει πιο γνωστές τις ομάδες τους. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω των νικών στους online αγώνες, όπου και οι υποστηρικτές πχ. της πρωταθλήτριας (για να μην ξεχνιόμαστε) United θα πρέπει να κερδίζουν τους αντιπάλους τους που επιλέγουν Chelsea για να δουν την μεγάλη ομάδα του Manchester να ανεβαίνει στην εικονική βαθμολογία.

O Rutter τόνισε ότι σε αυτό τον τομέα αναμένονται ολοένα και περισσότερες βελτιώσεις και προσθήκες και είναι απόλυτα φυσιολογικό να περιμένουμε περισσότερα στοιχεία όσο πλησιάζουμε προς την κυκλοφορία. Ευελπιστούμε ότι κατά τη διάρκεια της Gamescom θα έχουμε την ευκαιρία για μια εκτενέστερη hands on εμπειρία.



Πηγή: Enternity.gr

Για απορίες, σχόλια και παρατηρήσεις σχετικά με videogames, gadgets και ψηφιακή διασκέδαση γενικότερα, στείλτε mail στο tech@sport-fm.gr. Απαντήσεις στην εκπομπή "Enter" του NovaΣΠΟΡ FM 94.6. Κάθε Παρασκευή βράδυ από τις 21.00 έως τις 22.00 με τους Παύλο Παπαπαύλου, Διονύση Καππάτο και Νικόλα Ακτύπη.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x