Stoiximan Super League

Διπλή «πράσινη» ενίσχυση για την Κηφισιά!

Η Κηφισιά αποκτά δυο νεαρούς ποδοσφαιριστές από τον Παναθηναϊκό, ώστε να ενισχυθεί στη θέση κάτω απ' τα δοκάρια, αλλά και στην άμυνα.

Αποστολή στην Ολλανδία
Αποστολή στην Ολλανδία
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η Κηφισιά παίρνει «πακέτο» δυο παικτών από τον Παναθηναϊκό μετά τη συμφωνία που επιτεύχθηκε για παιδιά των ακαδημιών του «τριφυλλιού».

Πιο συγκεκριμένα, στην ομάδα του Σεμπάστιαν Λέτο θα μετακινηθεί ο γεννηθέντας το 2008, Λουκάς Σταμέλλος, που αγωνίζεται στη θέση του τερματοφύλακα.

Για τον συγκεκριμένο, θα ισχύσει καθεστώς συνιδιοκτησίας (50%-50%) ανάμεσα στους δύο συλλόγους.

Επιπλέον, θα μετακινηθεί δανεικός στην Κηφισιά και ο νεαρός (2007) στόπερ, Νεκτάριος Καλοσκάμης.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x