Games

Review: Sonic Generations

«Σπάστε το φράγμα ταχύτητας των video games με τον Sonic», ήταν, σε ελεύθερη απόδοση, η πρώτη φράση που διάβαζε κάποιος στο πίσω μέρος της συσκευασίας του Sonic the Hedgehog, όταν αυτό κυκλοφόρησε στο Mega Drive 20 χρόνια πριν. Αυτό ακριβώς προσέφερε η μασκότ της SEGA στο κοινό της, όσο ο υπερηχητικός σκαντζόχοιρός της κινούνταν σε δύο διαστάσεις.

«Σπάστε το φράγμα ταχύτητας των video games με τον Sonic», ήταν, σε ελεύθερη απόδοση, η πρώτη φράση που διάβαζε κάποιος στο πίσω μέρος της συσκευασίας του Sonic the Hedgehog, όταν αυτό κυκλοφόρησε στο Mega Drive 20 χρόνια πριν. Αυτό ακριβώς προσέφερε η μασκότ της SEGA στο κοινό της, όσο ο υπερηχητικός σκαντζόχοιρός της κινούνταν σε δύο διαστάσεις.

Όταν μπήκε στη μέση η τρίτη διάσταση, μαζί με το φράγμα ταχύτητας έσπασαν και τα νεύρα των παικτών, λόγω της προβληματικής κάμερας, του ασαφούς χειρισμού, της trial and error φύσης του νέου gameplay και της εμμονής της SEGA να προσθέτει όσο περισσότερους αδιάφορους playable χαρακτήρες μπορεί. Μόνο πρόσφατα άρχισε να γίνεται ανεκτή η κατάσταση, με το πολύ καλό Sonic Colors του Wii, αλλά και πάλι, ως καλύτερο Sonic της μετά-Mega Drive εποχής θεωρείται από τους περισσότερους το -δισδιάστατο φυσικά- Sonic 4: Episode 1.

Το Sonic Generations έρχεται να συνδυάσει τις 2D και 3D προσεγγίσεις της SEGA, αποτελώντας ταυτόχρονα συλλογή και sequel. Σεναριακά, ήταν πολύ εύκολο να δικαιολογηθεί κάτι τέτοιο: το χωροχρονικό συνεχές μπλέκεται ύστερα από παρέμβαση του Robotnik, με αποτέλεσμα να γίνει εφικτή η συνύπαρξη του παλιού με τον νέο Sonic. Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι κάθε επίπεδο διαθέτει δύο εκδόσεις, μία 2D, με τον Sonic της εποχής του Mega Drive και μία 3D, με τον «εξελιγμένο» Sonic, όπως αυτός διαμορφώθηκε από την εποχή του Dreamcast και μετά, με τις ανάλογες φυσικά προσαρμογές στο gameplay.

Τα εννέα επίπεδα του παιχνιδιού προέρχονται όλα από προηγούμενα επεισόδια της σειράς, ξεκινώντας από την Green Hill Zone του Sonic 1 και φτάνοντας μέχρι το Planet Wisp του φετινού Sonic Colors. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η υλοποίηση των 2D πιστών που βασίζονται στα 3D επίπεδα των σύγχρονων Sonic, αλλά και το αντίστροφο, αφού δίνεται κυριολεκτικά άλλη διάσταση σε γνωστές περιοχές, τόσο εικαστικά όσο και σε επίπεδο gameplay. Θα θέλαμε πάντως περισσότερα επίπεδα που να προέρχονται από τα «παλιά» Sonic, γιατί τρία δεν είναι αρκετά.

Διαβάστε τη συνέχεια στο www.enternity.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x