Γενικά

«Περιορίζεται» η PUMA

Στη μείωση των προϊόντων αλλά και στην περικοπή χορηγιών προχωρά η εταιρεία PUMA, η οποία πραγματοποιεί τη μεγαλύτερη αναδιοργάνωση τα τελευταία είκοσι χρόνια καθώς προσπαθεί να αντιμετωπίσει την αδυναμία των ευρωπαικών αγορών.

Στη μείωση των προϊόντων αλλά και στην περικοπή χορηγιών προχωρά η εταιρεία PUMA, η οποία πραγματοποιεί τη μεγαλύτερη αναδιοργάνωση τα τελευταία είκοσι χρόνια καθώς προσπαθεί να αντιμετωπίσει την αδυναμία των ευρωπαικών αγορών.

Η γερμανική εταιρεία που ελέγχεται από τη γαλλική PPR κατά 80% και είναι τρίτη σε πωλήσεις , αρκετά πίσω από τη Nike και την Adidas, κατέγραψε μείωση 29% στα καθαρά έσοδα το δεύτερο τρίμηνο του 2012.

Ανοδικά κινήθηκε η αγορά της Κίνας στην οποία κατάφερε να ανατρέψει την μέτρια απόδοση του πρώτου τριμήνου, παρουσιάζοντας αύξηση 10% στο δεύτερο τρίμηνο. Την αύξηση βοήθησε και η ζήτηση για τις φανέλες της Ιταλίας χάρη στην πορεία της «σκουάντρα ατζούρα» μέχρι τον τελικό του Euro 2012.

Η εταιρεία αναμένεται να περιορίσει το δίκτυο των καταστημάτων της σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική, αλλά και να βάλει τέλος σε χορηγίες που δεν έχουν αποφέρει τα προσδοκώμενα πριν τη λήξη των συμβολαίων, όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος Φραντς Κοχ.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x