Επικαιρότητα

Αυτή η αγκινάρα μπορεί να προσελκύσει 500.000 επιπλέον τουρίστες...

Είνα ένα από τα πολλά σλόγκαν που μπορούν να χρησιμοποιηθούν μέσω της καμπάνιας για τη γαστρονομία στο μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού. Θεωρώ ότι είναι ανεξάντλητα τα σλόγκαν που μπορούν να προσελκύσουν τουρίστες στη χώρα μας, αξιοποιώντας τα θαυμάσια προϊόντα που παράγουμε. Αρκεί να συνεχίσουμε να παράγουμε και να δημιουργούμε.

Είνα ένα από τα πολλά σλόγκαν που μπορούν να χρησιμοποιηθούν μέσω της καμπάνιας για τη γαστρονομία στο μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού. Θεωρώ ότι είναι ανεξάντλητα τα σλόγκαν που μπορούν να προσελκύσουν τουρίστες στη χώρα μας, αξιοποιώντας τα θαυμάσια προϊόντα που παράγουμε. Αρκεί να συνεχίσουμε να παράγουμε και να δημιουργούμε.

Η ιδέα της καμπάνιας στηρίζεται στο γεγονός πως η ελληνική γαστρονομία είναι σε θέση να προσφέρει ποιοτική αναβάθμιση στο τουριστικό προϊόν της χώρας μας και ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας.

«Αυτή η αγκινάρα μπορεί να προσελκύσει 500.000 επιπλέον τουρίστες»,

«Αυτή η πεσκανδρίτσα μπορεί να φέρει 50.000 νέες θέσεις εργασίας» και

«Αυτός ο χαλβάς μπορεί να αυξήσει το ΑΕΠ κατά 1 δισ. ευρώ», είναι τα βασικά μηνύματα της καμπάνιας, που στόχο έχει να καλέσει εταιρείες – χορηγούς να στηρίξουν το έργο και να επενδύσουν σε μια πολύ μεγάλη αγορά που προσφέρει εξαιρετικές δυνατότητες ανάπτυξης.

Τελικός σκοπός, είναι τα επόμενα τρία με πέντε χρόνια να αποτελέσει η γαστρονομία έναν από τους τρεις κύριους λόγους για τους οποίους οι τουρίστες θα επιλέγουν τη χώρα μας ως τόπο διακοπών. Θα δημιουργηθεί ένα γαστρονομικό χαρτοφυλάκιο με: προϊόντα, εστιατόρια, ξενοδοχεία, μουσεία, διαδρομές, σημεία πώλησης, βιβλία, ταξιδιωτικούς, ξενοδοχειακούς και εστιατορικούς οδηγούς, επαγγελματικές εκδόσεις, Ιστορία & Παράδοση, Μουσεία & Εκδηλώσεις & Εκθέσεις, Φεστιβάλ, εστιατόρια τοπικής κουζίνας, μαθήματα κουζίνας, σημεία πώλησης μαγειρικής, τροφίμων & ποτών κ.α.

Η καμπάνια θα είναι στον αέρα έως τον Φεβρουάριο του 2013 αξιοποιώντας διαθέσιμα εργαλεία επικοινωνίας (print, online banners, newsletters, social media) σε συνεργασία με τους χορηγούς επικοινωνίας.

Η καμπάνια ανεύρεσης οικονομικών πόρων για την υλοποίηση του έργου υποστηρίζεται από τους partners του ΣΕΤΕ, Aegean Airlines και Eurobank.

Να λοιπόν που κάτι καλό γίνεται. Η Ελλάδα δεν είναι -κατά τη γνώμη μου- μιά χώρα που μπορεί να επενδύσει στη λεγόμενη "βαριά βιομηχανία", αλλά αν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό τον όρο και θέλουμε να επικαλούμαστε ότι ο τουρισμός μας είναι η "βαριά βιομηχανία" της χώρας, τότε πρέπει να δουλέψουμε σωστά και να εκμεταλλευτούμε με σχέδιο κάθετί που μπορεί να προσεκλύσει τουρισμό.


Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x