Γενικά

Πρωτότυπο ηλεκτρικό, μικρό μοντέλο από τη Honda

Να λοιπόν που και η Honda μπήκε στο χορό των ηλεκτρικών οχημάτων, παρουσιάζοντας το Micro Commuter Prototype, ένα μικρό EV (ηλεκτρικό) όχημα για καθημερινές μετακινήσεις μικρών αποστάσεων.

Να λοιπόν που και η Honda μπήκε στο χορό των ηλεκτρικών οχημάτων, παρουσιάζοντας το Micro Commuter Prototype, ένα μικρό EV (ηλεκτρικό) όχημα για καθημερινές μετακινήσεις μικρών αποστάσεων.

Το όχημα εξελίχθηκε με γνώμονα τις κατηγορίες οχημάτων για προϊόντα μετακίνησης μικρών διαστάσεων που αυτή τη στιγμή άπτονται της πρωτοβουλίας του ιαπωνικού Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών & Τουρισμού, αλλά και των κανονισμών της κατηγορίας L71 στην Ευρώπη που θέλει ένα όχημα να ζυγίζει έως και 400 κιλά (χωρίς τη μπαταρία) και να έχει ισχύ έως και 15 kW.

Χρησιμοποιώντας οχήματα βασισμένα στο πρωτότυπο μοντέλο, η Honda ξεκινά δοκιμές στην Ιαπωνία το 2013, όπου θα διερευνηθούν οι δυνατότητές τους για καθημερινές, σύντομες μετακινήσεις από οικογένειες με μικρά παιδιά και άτομα μεγαλύτερης ηλικίες, για διανομές κατ’ οίκον, συνήθεις διαδρομές πόλης και κοινοχρησία (car sharing).

Μετεξέλιξη του Micro Commuter Concept που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο 2011, το πρωτότυπο διέθετε μία καμπίνα που μπορούσε να φιλοξενήσει τον οδηγό και δύο παιδιά (αλλάζοντας το πίσω κάθισμα μπορεί να φιλοξενήσει έναν οδηγό και έναν ενήλικο επιβάτη) σε ένα αμάξωμα μικρών διαστάσεων.

Χάρη στην Πλατφόρμα Μεταβλητής Σχεδίασης, εξαρτήματα όπως η μπαταρία, ο ηλεκτροκινητήρας και η μονάδα ελέγχου τοποθετήθηκαν κάτω από το πάτωμα και στο πίσω τμήμα ώστε να είναι συγκεντρωμένα σε μικρό χώρο. Έτσι, ήταν ευκολότερη η εξέλιξη και δημιουργία οχήματος κατάλληλου για διάφορες χρήσεις και ανάγκες πελατών – σε σχέση με τα όσα κυκλοφορούν.

Άλλα χαρακτηριστικά είναι η χρήση ιδιόκτητης ταμπλέτας για λειτουργίες όπως ένδειξη οργάνων, πλοήγηση, ηχοσύστημα, κάμερα οπισθοπορείας, ενώ προφέρεται η δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας της ταμπλέτας με ηλιακές κυψέλες τοποθετημένες στην οροφή του οχήματος. Επιπλέον, η Honda συνεχίζει την έρευνα ενσωματωμένων ηλιακών κυψελών για λήψη της απαραίτητης ηλιακής ενέργειας.

Επιπλέον, σε συνεργασία με το Honda Smart Home System (HSHS) που έχει ήδη ξεκινήσει δοκιμές στην πόλη Saitama της Ιαπωνίας, η Honda προτίθεται να επιβεβαιώσει τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από τη βελτιστοποιημένη διαχείριση της ενέργειας στην καθημερινότητα και τα πλεονεκτήματα του πελάτη όταν χρησιμοποιεί το όχημα όχι μόνο σαν EV, αλλά και σαν οικιακή μπαταρία (παροχή ενέργειας).

Θέλοντας να δημιουργεί συνεχώς οχήματα επόμενης γενιάς που αυξάνουν τη χαρά και την απόλαυση της μετακίνησης και παράλληλα ελαχιστοποιούν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, η Honda παραμένει δεσμευμένη στην ενεργό έρευνα & ανάπτυξη τέτοιων τεχνολογιών και προϊόντων.


Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x