Δραστηριότητες

Η Χαλκιδική στρέφεται στον θεματικό τουρισμό

Με νέα στρατηγική επιχειρεί ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής να προσελκύσει τουριστικό ρεύμα στην περιοχή.

Στην πρόσφατη Εκθεση Τουρισμού του Βερολίνου, τα στελέχη και επιχειρηματίες από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, αλλά και από άλλες περιοχές της Βόρειας Ελλάδας, είχαν σημαντικές συναντήσεις, με Γερμανούς τουριστικούς πράκτορες, προκειμένου από φέτος να μπούν τα θεμέλια για περισσότερες αφίξεις. Ο Τουριστικός Οργανισμός εκπροσωπήθηκε από τον πρόεδρο Δ.Σ. Γρηγόρη Τάσιο και η περιοχή από τον αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής και θεματικό αντιπεριφερειάρχη τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Ιωάννη Γιώργο.

Σύμφωνα με στοιχεία των προκρατήσεων, η αγορά της Γερμανίας φαίνεται ότι έχει 7%-8% αύξηση αφίξεων στη Χαλκιδική με τις μειωμένες όμως τιμές που ισχύουν την τελευταία τριετία. Ο contract manager του Τουριστικού Οργανισμού REWΕ κ. Μούτσης, ενημέρωσε ότι ήδη αγοράστηκαν 8.500 αεροπορικές θέσεις από διάφορες αεροπορικές εταιρείες της Γερμανίας που πετούν προς το αεροδρόμιο “Μακεδονία” της Θεσσαλονίκης για το 2013. Αξίζει να σημειωθεί, ότι η γερμανική αγορά καλύπτεται πλέον τα τελευταία πέντε χρόνια από τακτικά δρομολόγια και όχι από charter πτήσεις.

"Το κλίμα είναι σαφέστατα πιο ευνοϊκό σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, εντάσσοντας τη Χαλκιδική στις επιλογές των Γερμανών τουριστών, οι οποίοι προτίθενται φέτος να ταξιδέψουν σε κλασικούς προορισμούς διακοπών που ήδη γνωρίζουν", αναφέρουν από τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής. "Υπάρχει όμως μια διαφορά: οι Γερμανοί τουρίστες είτε επιλέγουν ένα resort για να ξεκουραστούν χωρίς να μετακινηθούν καθόλου, είτε ονειρεύονται νέες εμπειρίες. Ο μέσος τουρίστας που επιθυμεί να συνδυάσει και τα δύο, είναι μειοψηφία. Αυτή η τάση αποτυπώνεται όχι μόνο στα στοιχεία ερευνών, αλλά και στα προγράμματα των tour operators. Οι μεγάλοι τουριστικοί οργανισμοί που διαμορφώνουν το μαζικό τουρισμό, οργάνωσαν θεματικά προγράμματα πολιτισμού, φυσιολατρικών δραστηριοτήτων, κρουαζιέρας, γαστρονομίας, αυθεντικών εμπειριών, πατώντας πάνω στα βήματα των μικρότερων τουριστικών γραφείων.

Η Χαλκιδική ανταπεξέρχεται στην πρόκληση εφόσον και το προωθητικό υλικό που διαθέτει προβάλλει θεματικό τουρισμό και η στρατηγική προβολής της εναρμονίζεται με τις σύγχρονες μεθόδους. Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής προωθεί την αυθεντική εικόνα της με B2B workshops, διαδικτυακές δράσεις και εξειδικευμένα προγράμματα, τα οποία θα ‘δοκιμαστούν’ σε ειδικού ενδιαφέροντος δημοσιογράφους το 2013-2014", επισημαίνουν παράγοντες της Χαλκιδικής.


Πηγή: TravelDailyNews


Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x