F1

Και τώρα ο Θεός… βοηθός

Το… τουρ εκτός Ευρώπης συνεχίζουν ομάδες και πιλότοι της Formula 1, οι οποίοι μετά την Αυστραλία ταξιδεύουν στην… απρόβλεπτη Μαλαισία για το δεύτερο γκραν πρι της σεζόν (22-24/3).

Χωρίς διακοπή συνεχίζεται το πρωτάθλημα της Formula 1.

Ομάδες και πιλότοι μετά την Αυστραλία, ταξιδεύουν προς τη Μαλαισία και πιο συγκεκριμένα στην πίστα Σεπάνγκ, όπου πραγματοποιείται το δεύτερο γκραν πρι της σεζόν (22-25/3).

Ο εναρκτήριος αγώνας στους δρόμους του Άλμπερτ Παρκ προσέφερε μια… ικανοποιητική γεύση για το τι θα ακολουθήσει στο πρωτάθλημα της Formula 1 με τα ελαστικά και τη στρατηγική να είναι για μία ακόμη σεζόν το κλειδί για τη διεκδίκηση νικών.

Ωστόσο, πέρα από τα ελαστικά στο δεύτερο γύρο της σεζόν τον κυριότερο ρόλο παίζει ο καιρός, αφού το… απρόβλεπτο κλίμα της Μαλαισίας δυσκολεύει το έργο τόσο των μηχανικών όσο και των πιλότων και αυτό γιατί οι μηχανικοί πρέπει να βρουν το καταλληλότερο στήσιμο για τα μονοθέσια τους, ενώ η φυσική κατάσταση είναι πολύ σημαντική για τους πιλότους, δεδομένης της υγρασίας και της υψηλής θερμοκρασίας.

Οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους τη μεσαία (Λευκό διακριτικό) και τη σκληρή (Πορτοκαλί διακριτικό) γόμα της Pirelli, καθώς επίσης και της ενδιάμεση (πράσινη) και βρόχινη (μπλε) για τις απρόβλεπτες συνθήκες που επικρατούν στην πίστα της Σεπάνγκ.

Δείτε τα Highlights του περσινού αγώνα:



Χαρακτηριστικά και αριθμοί!


Το σιρκουί που θα υποδεχτεί το δεύτερο γκραν πρι της σεζόν έχει μήκος 5.543 και ο νικητής θα δει την καρό σημαία, ύστερα από 56 γύρους, διανύοντας συνολικά 310.408 χιλιόμετρα.

Οι πιλότοι σε κάθε γύρο στρίβουν 15 φορές, εννιά δεξιόστροφές και έξι με αριστερή φορά, ενώ η φορά της πίστας είναι ίδια με αυτή των δεικτών του ρολογιού.

Η πίστα της Σεπάνγκ έχει μεγάλο μέσο όρο ταχύτητας, με τη μορφολογία της να αποτελείται από δύο μεγάλες ευθείες και ένα συνδυασμό από κλειστές και ανοιχτές στροφές.

Στην ευθεία πριν την γραμμή εκκίνησης οι πιλότοι αποκτούν τη μέγιστη ταχύτητα 302 χλμ. την ώρα, ενώ στην πρώτη στροφή τα μονοθέσια έχουν ταχύτητα 76 χλμ. την ώρα και δευτέρα στο κιβώτιο.

Ο ταχύτερος γύρος έχει γίνει από τον Χουάν Πάμπλο Μοντόγια το 2004 (1:34.223).

Και λίγοι αριθμοί ακόμη

:
Ημερομηνία Αγώνα: 24 Μαρτίου 2013
Πρώτος Αγώνας: 1999
Γύροι Αγώνα: 56
Μήκος: 5.543
Χιλιόμετρα αγώνα: 310.408
Ταχύτερος γύρος: 1:34.223 (Χ. Πάμπλο Μοντόγια 2004)
Νικητής 2012: Φερνάντο Αλόνσο



Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x