Ύστερα και από την Multiplayer Beta του Halo 5 είναι πλέον ξεκάθαρο πως η 343 Industries δεν επιθυμεί να συνεχίσει τη σειρά αντιγράφοντας επ’ άπειρον τα Halo της Bungie, διότι αυτό που επιθυμεί φέτος να αντιγράψει είναι το νεότερο παιχνίδι της Bungie, το Destiny.
Για την ακρίβεια, θα λέγαμε ότι περισσότερο αντιγράφει την Activision του 2014 και τα δύο πιο εμπορικά της FPS (Call of Duty, Destiny), σαν μια προσπάθεια να μειώσουν το ρίσκο του Halo 5 και να τους «πιάσουν όλους», γιατί προφανώς αυτό θα σκέφθηκε κάποιος από το marketing τμήμα της 343 ή της Microsoft ως την «ιδανική πορεία» για το μέλλον της σειράς. Βέβαια, ύστερα και από τα αποτυχημένα πειράματα της 343 με το Multiplayer του Halo 4 και την φυγή του κόσμου από τους πρώτους κιόλας μήνες, ήταν λίγο-πολύ αναμενόμενο πως το Halo 5 θα δοκίμαζε άλλες ισορροπίες. Σίγουρα όμως κανείς δεν περίμενε μια τόσο περίεργη “Call of Destiny” μίξη με ένα Halo-skin και μάλιστα τόσο σύντομα μετά το λανσάρισμα των δύο αυτών παιχνιδιών. Το Halo 5 δείχνει ότι θα είναι το πιο «αμερικάνικο» Halo.
Αυτό συνδέεται βέβαια και με το γεγονός ότι το Xbox One τα έχει πάει καλά μόνο στην Αμερική, αλλά είναι δεδομένο πως μετά την πλοκή του Halo 4 και τις πρώτες πληροφορίες για το Halo 5 αλλά και τη σύνδεση του παιχνιδιού με ένα αμερικάνικο TV show, η σειρά προσπαθεί να «αμερικανοποιηθεί» υπερβολικά ως προς το ύφος και να δραματοποιηθεί με έναν τρόπο που δεν της ταιριάζει. Αν μπορούμε να συμπεράνουμε κάτι από την πρόσφατη Beta αυτό είναι ότι το συγκεκριμένο ...«στυλ» έχει περάσει και στο Multiplayer μέρος. Το Multiplayer του Halo 5 λοιπόν θέλει να είναι «cool», με γρήγορα animation και εντυπωσιακά abilities, άσχετα αν τα τελευταία έχουν πραγματική χρησιμότητα στη μάχη.
Παρατηρώντας πιο προσεκτικά, είναι επίσης εμφανές πως το Halo 5 Multiplayer στοχεύει περισσότερο στις μικρές αρένες και στην κατηγορία των esport, με όλα τα στοιχεία της Beta να το επιβεβαιώνουν αυτό: από τον χρόνο των kills (δηλαδή τον ρυθμό του παιχνιδιού), την εμμονή με το σημάδι και την προσθήκη ADS σκόπευσης (aim down sights), μέχρι το MOBA-like ranking σύστημα. Η Beta αυτή ξεκίνησε με δύο χάρτες και μόλις ένα Mode, ενώ τις επόμενες δύο εβδομάδες προστέθηκαν δύο ακόμη mode, τα Breakout και Stronghold Αυτά που παραμένουν άφαντα από αυτή την Beta είναι τα οχήματα και οι μεγαλύτεροι Big Team χάρτες, κάτι που μας κάνει να πιστεύουμε ότι θα έχουν μικρή βαρύτητα και στο τελικό παιχνίδι.
Διαβάστε τη συνέχεια του αφιερώματος εδώ.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.