Running

Όλοι τρέχουν… Ικαρία!

Μπορείς να βρεις πολλούς λόγους για να πας στην Ικαρία για διακοπές. Αν είσαι φίλος του running έχεις έναν ακόμα. Την μαγική διαδρομή του Ikaria Run, που διεξάγεται για δεύτερη φορά στην Πλαγιά.

Μετά την περσινή διοργάνωση το Ikaria Run επιστρέφει και φέτος στην Ικαρία προσφέροντας έναν καινούριο αγώνα, αυτόν των 10 χλμ.

Τόπος διεξαγωγής ένα γραφικό χωριό, η Πλαγιά Ικαρίας, που βρίσκεται στο κέντρο του νησιού, σε δύο αγωνιστικές αποστάσεις 5 χλμ. & 10 χλμ. με έντονες διακυμάνσεις της κλίσης και του υψομέτρου και με θέα το Ικάριο πέλαγος σε όλη την διάρκεια της διαδρομής.

Η διαδρομή είναι κυκλική και θα έχει σαν αφετηρία την Πλατεία του χωριού Πλαγιά στην Ικαρία, σε υψόμετρο 271 μέτρα. Ξεκινώντας τον Αγώνα μετά από 40 μέτρα, υπάρχει κλίση και ανηφόρα για 500 μέτρα περίπου.

Στην συνέχεια έχουμε μια παρατεταμένη ευθεία μέχρι το 1,6 χλμ της διαδρομής όπου στο σημείο αυτό, λίγο μετά την στροφή για τον οικισμό Έξω Πλαγιά, έχουμε αναστροφή (U – TURN).

Συνεχίζουμε με κάποιες μικρές αλλαγές στην κλίση του οδοστρώματος μέχρι τα 3,3 χλμ της διαδρομής, όπου στρίβουμε ελαφρώς αριστερά με κατεύθυνση τον οικισμό Βαρδαράδες.

Στα 3,7 χλμ έχουμε την δεύτερη και τελευταία αναστροφή (U-TURN) με πορεία ξανά προς την κεντρική οδική αρτηρία, και στρίβοντας ελαφρώς αριστερά συναντάμε για περίπου 200 μέτρα κατηφόρα με μεγάλη κλίση.

Στο τέλος της κατηφόρας είμαστε ήδη στην διασταύρωση που με κατεύθυνση προς τα δεξιά μας οδηγεί στα τελευταία 500 μέτρα της διαδρομής και στον τερματισμό στην Πλατεία του χωριού στο ίδιο σημείο απ’όπου έγινε και η εκκίνηση.Για την απόσταση των 10χλμ θα πραγματοποιηθεί η διαδρομή και δεύτερη φορά.

Η διαδρομή είναι μετρημένη με ακρίβεια (5χλμ, 10χλμ) και ο αγώνας θα διεξαχθεί με οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες.

Σάββατο 1 Αυγούστου 2015 στις 18:30 το απόγευμα στο νησί της Ικαρίας.

Στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης www.ikariarun.gr θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες για τον αγώνα, για το νησί της Ικαρίας, καθώς και για το πώς θα έρθετε σε αυτό.

Πληροφορίες – Εγγραφές στο site: www.ikariarun.gr
Επικοινωνία στο email: ikariarun@yahoo.gr
Υπεύθυνος διοργάνωσης: Βαγγέλης Κοτσαμπάς

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.