Ελλάδα

Το «ευχαριστώ» του Παναθηναϊκού στον Φελντέιν

Ο Παναθηναϊκός Superfoods αποχαιρέτησε τον Τζέιμς Φελντέιν που αποχώρησε από το «τριφύλλι» και θα συνεχίσει την καριέρα του στον Ερυθρό Αστέρα.

Αποστολή στην Ολλανδία
Αποστολή στην Ολλανδία
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

«Αντίο» στον Τζέιμς Φελντέιν είπε ο Παναθηναϊκός με σχετική ανάρτηση στα social media.

Ο Δομινικανός γκαρντ θα συνεχίσει την καριέρα του στον Ερυθρό Αστέρα (υπέγραψε μέχρι το 2019), που ανακοίνωσε την απόκτησή του την Τετάρτη (02/08) και οι «πράσινοι» αναφέρουν: «Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός Superfoods ευχαριστεί τον Τζέιμς Φελντέιν για την προσφορά του στην ομάδα & του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του».




Την περσινή σεζόν, ο 29χρονος γκαρντ είχε κατά μέσο όρο στην Ευρωλίγκα 6.7 πόντους, 2 ασίστ και 1.1 ριμπάουντ.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x