Νέα μοντέλα

Οδηγούμε τα FIAT 500L Living & Trekking στην Ιταλία

Η πρόσκληση της FIAT στην παγκόσμια παρουσίαση των δύο μοντέλων έλεγε πως «Η οικογένεια μεγάλωσε».

Η πρόσκληση της FIAT στην παγκόσμια παρουσίαση των δύο μοντέλων έλεγε πως «Η οικογένεια μεγάλωσε».

Συγκεκριμένα, γνωρίσαμε τον μπαμπά και το νεαρό και δραστήριο θείο. Το ιταλικό group επέλεξε το Μιλάνο για τις …συστάσεις, μία πόλη που εξελίσσεται και αναδιαμορφώνεται συνεχώς, κάτι που συμβαίνει και στη FIAT. Επιπλέον, η πόλη δεν ακολουθεί σχέδια και κανόνες, αλλά τα δημιουργεί, όπως και η γκάμα του 500!



FIAT 500L Living - Οικογενειάρχης με στυλ
Ο «μπαμπάς» είναι 20 εκ. μακρύτερο από το 500L, αλλά και 20 εκ. πιο κοντό από τα 5θέσια Station Wagon του ανταγωνισμού. Η αίσθηση του μικρού όγκου εξωτερικά παρέμεινε, ενώ η ευρυχωρία του εσωτερικού αυξήθηκε τόσο που με 1.000€ επιπλέον προσθέτεις μία ακόμη σειρά καθισμάτων καθιστώντας το Living το πλέον μικρό και ευέλικτο 7θέσιο της αγοράς.

Τα δύο έξτρα καθίσματα (προορίζονται κυρίως για παιδιά) πέφτουν και ο χώρος φόρτωσης, που δεν είναι αμελητέος στην 7θέσια διάταξη, εκτοξεύεται μέχρι και τα 638 lt! Στο υπόλοιπο εσωτερικό δεν υπάρχουν αλλαγές συγκριτικά με το 500L. Οι μηχανικοί και εξωτερικοί ήχοι είναι ελάχιστοι μέσα στην καμπίνα. Τα πλαστικά έχουν ποιοτική συναρμογή και δείχνουν ανθεκτικά. Οι διακόπτες είναι μεγάλοι και εύχρηστοι. Τα καθίσματα αναπαυτικά και το δερμάτινο, ηλεκτρικό τιμόνι σε βοηθά στις μανούβρες μαλακώνοντας αρκετά και βαραίνει όσο πρέπει στις υψηλότερες ταχύτητες. Οι δύο ομολογουμένως στυλάτες εκδόσεις είναι η Popstar με κύριο χαρακτηριστικό τις ζάντες αλουμινίου και η Lounge της οποίας απολαμβάνεις τη γυάλινη οροφή. Βέβαια, απολαυστικές είναι και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες στο παρ-μπριζ και στα πλαϊνά που βοηθούν στην κίνηση εντός στενών.

Στο δρόμο οι νέες -σε σχέση με το 500L- αναρτήσεις, ελέγχουν αποτελεσματικά το μακρύτερο αμάξωμα εξαλείφοντας πλεύσεις στις μεγάλες καμπές και τις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, ενώ δεν προβληματίζουν ούτε σε ανωμαλίες του οδοστρώματος. Οδηγώντας το Living με τον diesel κινητήρα των 1,6 λίτρων και των 105 ίππων απολαύσαμε ροπή (320 Nm στις 1.750 σ.α.λ.), ευχαριστηθήκαμε την άψογη λειτουργία του συστήματος start & stop και αντιληφθήκαμε τη μειωμένη κατανάλωση. Προσφέρονται ακόμη ένας πετρελαιοκινητήρας 1,3 lt (85 hp) και δύο βενζινοκινητήρες, ένας 1,4 lt (95 hp) και ο 900 κ. εκ. Twinair με 105 άλογα.

Το 500L Living θα είναι διαθέσιμο από το Σεπτέμβριο στην Ελλάδα, με τους diesel κινητήρες και τιμές από 20.400€ (το 1,3 lt με MTA κιβώτιο) που μειώνονται στα μόλις 18.240€ με απόσυρση και προωθητική ενέργεια.

FIAT 500L Trekking - Life Explorer
Ο «αθλητικός» θείος εξοπλίζεται με προστατευτικές ποδιές εμπρός και πίσω, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και 1,5 εκ. αυξημένο ύψος δαπέδου από το έδαφος, που όμως δεν επηρέασε καθόλου τη σταθερότητα του Trekking στην οδήγηση.

Οδηγώντας γρήγορα σε χωματόδρομο σαν αυτούς που συναντάμε στο δρόμο για την απομονωμένη παραλία του καλοκαιριού νιώσαμε την άψογη λειτουργία του συστήματος Traction+ που εμποδίζει το γλίστρημα του τροχού μεταφέροντας ροπή στον άλλο (σαν μπλοκέ διαφορικό).

Το 500L Trekking είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά από 19.900€ (18.200€ με απόσυρση και προωθητική ενέργεια), με τους προαναφερόμενους diesel MultiJet II των 1,3 lt και 1,6 lt και τον 0,9 Twinair βενζινοκινητήρα.

Μάθαμε, επίσης, πως το SUV μέλος της οικογένειας, 500X, θα παράγεται από του χρόνου στην Ιταλία!


Αποστολή: Μιχάλης Ρούσσος

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x