Γενικά

Η Seat στη Φρανκφούρτη με ατού

Η ισπανική εταιρεία μη σκεφτόμενη… ελληνοκεντρικά, όπου εδώ τα λεγόμενα station wagon είναι σχεδόν ανύπαρκτα, παρουσιάζει στην εν εξελίξει Εκθεση της Φρανκφούρτης την estate έκδοση του νέου Leon.

Το ST αποτελεί ένα στρατηγικό μοντέλο για τη διεύρυνση της οικογένειας Leon (ήδη υπάρχει το 3θυρο και το 5θυρο) που θα συμβάλλει στην αύξηση των πωλήσεων της Seat στην κατηγορία των οικογενειακών αυτοκινήτων καθώς και σε επίπεδο fleet (εταιρικών) πωλήσεων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στη Δυτική Ευρώπη, η κατηγορία των wagon αυτοκινήτων αντιπροσωπεύει περίπου 500.000 οχήματα ετησίως και είναι ένα βασικό κομμάτι της αγοράς σε χώρες όπως η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιταλία, η Αυστρία και η Ελβετία. Το μοντέλο θα διατίθεται σταδιακά σε όλες τις χώρες και στην Ελλάδα από τις αρχές του 2014.

Το νέο Leon παίζει σημαντικό ρόλο στην επιτυχία της Seat και αποτελεί τον δεύτερο πυλώνα της μάρκας, μετά το Ibiza. Μέχρι στιγμής φέτος, η ισπανική φίρμα μέλος του ομίλου VW, έχει παραδώσει περισσότερα από 60.000 νέα Leon σε όλο τον κόσμο, πετυχαίνοντας αύξηση πωλήσεων του μοντέλου κατά 40% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2012. Επίσης, το Leon έχει διακριθεί ως κορυφαίο σε 35 από τις 55 συγκριτικές δοκιμές στις οποίες έχει συμμετάσχει. Η επιτυχία του Leon αύξησε τις πωλήσεις της Seat φέτος, έχοντας 234.200 παραδόσεις αυτοκινήτων στο διάστημα Ιανουαρίου – Αυγούστου, ήτοι 11,4% περισσότερα σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Χαρακτηριστικό του Leon ST τα 4,535 μ. μήκος και ο χώρος φόρτωσης που κυμαίνεται από 587 έως 1.470 λίτρα. Με την έκδοση αυτή, η γκάμα Leon λανσάρει επιπλέον νέα state-of-the-art τεχνολογία, όπως το Adaptive Cruise Control ACC με σύστημα ραντάρ, το Adaptive Chassis Control DCC που αλλάζει τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης καθώς και το Progressive Steering που επιτρέπει ακριβέστερο έλεγχο ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου.

Εξάλλου, στη Φρανκφούρτη η Seat παρουσιάζει δύο «οικολογικές» εκδόσεις του Leon. Η 1.6 TDI CR Ecomotive ισχύος 110 hp, καταναλώνει μόλις 3,2 λίτρα/100 χλμ. (εκπομπές ρύπων 85 γρ./χλμ.). Εχει πλούσια ροπή 250 Nm, τελική ταχύτητα 197 χλμ./ώρα και προσφέρει 1.500 χιλιόμετρα αυτονομίας. Η δεύτερη έκδοση είναι με κινητήρα βενζίνης 1.4 TGI – 110 hp με ροπή 200 Nm, που χαρίζει αυτονομία 900 χλμ.. Συνδυάζει ως καύσιμο το φυσικό αέριο CNG, που συνεισφέρει 400 χλμ. αυτονομίας. Κατά συνέπεια η έκδοση αυτή μπορεί να διανύσει 1.300 χλμ. μέχρι να ανεφοδιαστεί. Το Leon TGI θα είναι διαθέσιμο από τον Ιανουάριο του 2014 και μετά στην Ιταλία, στην πεντάθυρη και ST έκδοση (Reference και Style) και θα ακολουθήσουν και άλλες αγορές στην συνέχεια.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x