Επικαιρότητα

Η καθαριότητα το πρώτο ζητούμενο στην τουριστική περίοδο

Η τουριστική σεζόν ξεκίνησε, ωστόσο από πλευρά καθαριότητας η Ελλάδα δεν βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Αυτό πρέπει να αλλάξει άρδην, άμεσα.

Με αυτή την επισήμανση ξεκίνησε την κουβέντα του, μαζί μας, στη σημερινή εκπομπή DRIVE & TRAVEL στο NovaΣΠΟΡ FM 94,6 (κάθε Σάββατο 12.00 - 14.00) ο Ανδρέας Ανδρεάδης, πορόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων.

Αναμφίβολα, η πρώτη εικόνα για κάθε επισκέπτη, είναι το καθαρό περιβάλλον. Τουλάχιστον, στις προηγμένες δυτικοευρωπαϊκές χώρες, από εκεί που αντλούμε την πελιονότητα των επισκεπτών κάθε χρόνο, η καθαριότητα είναι καθημερινή συνήθεια και αυτό θέλουν να βλέπουν κι εκεί που πηγαίνουν για διακοπές. Ομως, η καθαριότητα δεν αφορά μόνο αυτούς που έρχονται, αλλά και αυτούς που κατοικούν σε αυτή τη χώρα, γι' αυτό και ως Ελληνες πρέπει να αυξήσουμε την περιβαλλοντική μας συνείδηση.

Και αυτό το θέμα τέθηκε στη συνάντηση που είχαν ο υπουργός Εσωτερικών Ευριπίδης Στυλιανίδης, με την υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη και τους 13 περιφερειάρχες της χώρας. Βέβαια, κύριο αντικείμενο της συνάντησης ήταν η τουριστική προβολή της πατρίδας μας.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, έγινε εκτενής αναφορά στη συνέργειες που πρέπει να αναπτυχθούν μεταξύ των Υπουργείων Εσωτερικών και Τουρισμού και των Περιφερειών προκειμένου να υπάρχει κοινή προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό.
Παράλληλα, υπήρξε ειδική αναφορά στην κατάρτιση του Αναπτυξιακού Προγραμματισμού 2014-2020 που θα αφορά στην τουριστική προβολή της Ελλάδας και αναζητήθηκαν τρόποι συνεργασίας Υπουργείου Τουρισμού και Περιφερειών.

Τονίστηκε και η ανάγκη ύπαρξης ενός συντονιστικού οργάνου που θα λειτουργεί κυρίως προληπτικά για την επίλυση διαφόρων θεμάτων που ενδεχομένως μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου.

«Η επικείμενη τουριστική περίοδος είναι ιδιαίτερα κρίσιμη και σημαντική για την εθνική προσπάθεια και ανάταση της ελληνικής οικονομίας. Γι’ αυτό το λόγο είναι αναγκαίος ο απόλυτος συντονισμός και η συνεργασία του Υπουργείου Εσωτερικών με το Υπουργείο Τουρισμού για την εφαρμογή ενιαίας τουριστικής στρατηγικής από τις Περιφέρειες αλλά και τους Δήμους ώστε να υπάρξει ισόρροπη περιφερειακή ανάπτυξη. Στόχος μας είναι η ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της κάθε περιοχής και η προώθηση και εναλλακτικών μορφών τουρισμού ώστε να υπάρξει παράταση της τουριστικής σεζόν. Παράλληλα, επιζητούμε τρόπους και συνέργειες για να υπάρξει έξυπνη αξιοποίηση και του τελευταίου ευρώ που απορροφούμε από το ΕΣΠΑ ώστε γρήγορα και αποτελεσματικά να αναπτύξουμε κάθε αναγκαία, σύγχρονη υποδομή. Σ’ αυτή την προσπάθεια ο ρόλος της ΕΝΠΕ και της ΚΕΔΕ είναι καθοριστικός», τόνισε ο υπουργός Εσωτερικών Ευριπίδης Στυλιανίδης.

Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη απευθυνόμενη προς τους περιφερειάρχες τόνισε ότι ο ρόλος τους είναι κρίσιμος, η ευθύνη τους μεγάλη και ότι το έργο που απορρέει από τη θέση τους είναι καθοριστικό για μια επιτυχημένη τουριστική περίοδο. Επισήμανε ότι «καμιά μάχη δεν κερδίζεται πριν καν δοθεί» και κάλεσε τους παρευρισκόμενους να συστρατευθούν στην προσπάθεια ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού λέγοντας ότι ο τουρισμός αφορά άμεσα όλες τις Περιφέρειες και τους Δήμους της χώρας.
Παράλληλα είπε, ότι «οι ενδείξεις και τα μηνύματα που λαμβάνουμε είναι θετικά, όμως δεν είναι καιρός για θριαμβολογίες. Δεν μπορεί να υπάρξει εφησυχασμός και χαλάρωση. Καλούμαστε να δώσουμε, οργανωμένα, μία δύσκολη μάχη. Για να πετύχουμε τους στόχους θέλει δουλειά πολύ, από όλους, οργάνωση και προσήλωση.»
Διευκρίνισε ότι στόχος του Υπουργείου είναι στο επόμενο χρονικό διάστημα να καθοριστούν σε κάθε περιφέρεια οι κατάλληλες δράσεις και προγράμματα που θα αναδείξουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των περιοχών της χώρας.
Επίσης η υπουργός, έκανε σαφές ότι «οι περιφέρειες είναι στην πρώτη γραμμή της μάχης για να έχουμε μια καλή τουριστική σεζόν.

Ακόμα, η κυρία Κεφαλογιάννη κάλεσε τους περιφερειάρχες να συμμετάσχουν στην διαμόρφωση του εθνικού branding επισημαίνοντας ότι «στον τομέα της επικοινωνίας, είναι επιβεβλημένη η χάραξη μιας ευρύτερης, συνεκτικής στρατηγικής η οποία θα προβάλλει ισόρροπα και με σεβασμό τις ιδιαιτερότητες κάθε περιφέρειας, αλλά και την Ελλάδα στο σύνολο της. Με αυτόν το γνώμονα έχουν σχεδιαστεί όλες οι επικοινωνιακές κινήσεις για την τρέχουσα τουριστική περίοδο. Για πρώτη φορά συγκροτήθηκε ειδική επιτροπή για τον καθορισμό του πλαισίου διαμόρφωσης του εθνικού branding. Της εθνικής ταυτότητας δηλαδή, μιας μακροχρόνιας εφαρμοσμένης στρατηγικής, με διάρκεια στο χρόνο και καθολική εφαρμογή. Σε αυτή την προσπάθεια σας καλώ να συμμετέχετε ενεργά.»


Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x