Επικαιρότητα

Η τρόικα πάει σε ταβέρνα...

Η Ελλάδα ήταν το κύριο θέμα της σατιρικής εκπομπής Die Anstalt που προβάλλεται από το γερμανικό κανάλι ZDF.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στην εν λόγω σατιρική εκπομπή, η οποία αν και θα προβληθεί αύριο έχει ήδη αναρτηθεί στο Διαδίκτυο, παρουσιάζεται η κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα.

Η Ελλάδα παρουσιάζεται σαν... ταβέρνα της οποίας τα οικονομικά έχει αναλάβει να βάλει σε τάξη η Τρόικα ....

Στο δεύτερο μέρος της εκπομπής θίγεται το θέμα των γερμανικών αποζημιώσεων. Παρόν στην εκπομπή είναι και ο επιζών από το Δίστομο, Αργύρης Σφουντούρης, του οποίου οι Γερμανοί εκτέλεσαν και τους δύο γονείς και αρκετούς συγγενείς.



Πηγή: newsbeast.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x