Αγγλία

Κλοπ: «Να αμυνθούμε καλύτερα»

Στα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Λίβερπουλ στην αμυντική της λειτουργία στάθηκε ο Γιούργκεν Κλοπ μετά τον αγώνα με την Τότεναμ.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Απογοητευμένος από την εμφάνιση και κυρίως από την άμυνα της ομάδας του εμφανίστηκε ο Γιούργκεν Κλοπ μετά το τέλος του αγώνα της Λίβερπουλ κόντρα στην Τότεναμ, επισημαίνοντας ότι οι «κόκκινοι» πρέπει να βελτιωθούν στον τομέα της άμυνας.

Μόνο ικανοποιημένος δεν πρέπει να νιώθει ο Γερμανός τεχνικός από την εμφάνιση της ομάδας του κόντρα στην Τότεναμ, αφού με τα τέσσερα γκολ που δέχθηκε στο συγκεκριμένο αγώνα κατάφερε να σημειώσει αρνητικό ρεκόρ δεχόμενη 16 γκολ σε 9 ματς, κάτι που έχει να γίνει από την περίοδο 1964/65.

Συγκεκριμένα, για τα θέματα στην άμυνα ο Κλοπ δήλωσε: «Πρέπει να αποδείξουμε ότι μπορούμε να αμυνθούμε καλύτερα από ότι δείξαμε στο συγκεκριμένο ματς. Ο μόνος τρόπος για να το λύσουμε είναι να παραμείνουμε δυνατοί. Σε όλο το παιχνίδι κάναμε συνεχώς λάθη και το κάναμε πιο εύκολο για αυτούς», για να προσθέσει:

«Στο πρώτο γκολ ακόμα και εγώ να έπαιζα δεν θα έμπαινε, ενώ το δεύτερο γκολ ήταν από μία αντεπίθεση που πέρασε η μπάλα από το Λόβρεν. Αν σουτάρεις την μπάλα 500 φορές είμαι σίγουρος ότι ο Ντέγιαν θα την πάρει».

Επιμέλεια: Θεόδωρος Κόμπος

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x