Champions League

Νάβας: «Φταίω εγώ»

Μιλώντας μετά το τέλος του αγώνα με την Ντόρτουντ ο Κέιλορ Νάβας ανέλαβε την ευθύνη για το πρώτο γκολ που δέχθηκε.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την πλήρη ευθύνη για το πρώτο τέρμα που δέχθηκε στο ματς με την Ντόρτμουντ ανέλαβε ο Κέιλορ Νάβας μιλώντας στην ιστοσελίδα της UEFA.

«Η ομάδα είχε μια καλή εμφάνιση. Είναι γεγονός ότι έκανα λάθος στο πρώτο τέρμα που δεχθήκαμε. Η αλήθεια είναι ότι ξαφνιάστηκα. Πήρα την κακή απόφαση και μας κόστισε ένα γκολ», κατέληξε ο τερματοφύλακας της Ρεάλ.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x