Stoiximan Super League

Ριζικές αλλαγές από ΠΑΟΚ σε τηλεοπτικά και μάρκετινγκ

Ο ΠΑΟΚ δεν έχει υπογράψει ακόμα την επέκταση της κεντρικής συμφωνία με τη NOVA, ενώ το καλοκαίρι ολοκληρώνεται το συμβόλαιο με την Taf. Εξετάζουν το ενδεχόμενο δημιουργίας καναλιού στον «δικέφαλο»!

Το ενδεχόμενο να κινήσουν μόνοι τους τη διαδικασία τόσο στα τηλεοπτικά δρώμενα, αλλά και στα διαφημιστικά, μελετούν στον ΠΑΟΚ, που παραμένει η μοναδική ομάδα η οποία δεν έχει υπογράψει ακόμα την κεντρική συμφωνία των τηλεοπτικών δικαιωμάτων με τη NOVA (ως το 2019), ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι ολοκληρώνεται το συμβόλαιο του «δικεφάλου» με την Taf, που συνεργάζεται εδώ και πολλά χρόνια.

Στην ΠΑΕ, προς το παρόν, δεν έχουν μπει -ούτε σκέφτονται να μπουν- σε διαπραγματεύσεις με το συνδρομητικό κανάλι, αλλά ούτε και με τη διαφημιστική εταιρεία. Σε ό,τι αφορά τη δεύτερη, δε, εμφανίζονται προβληματισμένοι από τη σύμβαση που υπέγραψε με τον Άλκη Μαυροφρύδη ο Ιβάν Σαββίδης, στο ξεκίνημα της παρουσίας του στην προεδρία, και σκέφτονται την επένδυση στα LED, τις εναλλασσόμενες ηλεκτρικές πινακίδες.

Μια επένδυση που θα κοστίσει από 250 μέχρι και 400 χιλιάδες ευρώ, ενώ θεωρείται αναγκαίο -και ως εκ τούτου, γίνεται μια σχετική μελέτη για το πώς θα γίνει αυτό- να ενισχυθεί το τμήμα μάρκετινγκ.

Σε ό,τι αφορά τα τηλεοπτικά, στην «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ δεν θέλουν να βιαστούν. Μέχρι το 2017, όταν και λήγει το συμβόλαιο με τη NOVA, υπάρχει η σκέψη να έχει στηθεί ένα κανάλι του ΠΑΟΚ! Αν το διαφημιστικό τμήμα, που θα αρχίσει να δουλεύει από φέτος, είναι υψηλών προδιαγραφών, τότε υπάρχει τρόπος να βρεθούν τα έσοδα που θα χαθούν αν η ομάδα βγει από την κεντρική διαχείριση.

Προφανώς και όλα αυτά είναι σκέψεις ακόμα, αλλά φαίνεται πως, αν μη τι άλλο, τα πλάνα του κ. Σαββίδη για τον ΠΑΟΚ είναι εντυπωσιακά.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x