Επικαιρότητα

Πώς τα «δεν γινόταν αλλιώς» έγιναν «δεν ξέραμε το μέγεθος της καταστροφής»

Ο Υπουργός Ναυτιλίας βρίσκεται στο επίκεντρο της κριτικής από τα κόμματα της αντιπολίτευσης (και όχι μόνο) και οι λόγοι όπως φαίνεται είναι «ευρωπαϊκοί».

Ο Υπουργός Ναυτιλίας βρίσκεται στο επίκεντρο της κριτικής από τα κόμματα της αντιπολίτευσης (και όχι μόνο) και οι λόγοι όπως φαίνεται είναι «ευρωπαϊκοί».

Ο Υπουργός Ναυτιλίας εχθές τόσο από το ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ όσο και από την Επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής υπεραμύνθηκε των ενεργειών του, σημειώνοντας πως δεν ήταν δυνατό από την πλευρά της Ελληνικής Κυβέρνησης να κατατεθεί αίτημα στον EMSA καθώς το διαθέσιμο πλοίο βρισκόταν σε αποστολή μέχρι την Τρίτη το βράδυ…

Η πραγματικότητα βέβαια είναι «λίγο» διαφορετική…

Το skai.gr επικοινώνησε με τον EMSA και η εκπρόσωπος Τύπου του μηχανισμού σημείωσε πως υπάρχουν πάντοτε διαθέσιμα 16 πλοία. Επίσης σύμφωνα με τα λεγόμενα του EMSA το ελληνικό αίτημα κατατέθηκε μεν στις 12 Σεπτεμβρίου (αργά το βράδυ) αλλά επί της ουσίας ενεργό θεωρήθηκε στις 1:17 τα ξημερώματα της 13ης Σεπτεμβρίου όταν και υπογράφηκε το αντίστοιχο συμβόλαιο με την ελληνική κυβέρνηση.

Τις συγκεκριμένες αποκαλύψεις ακολούθησαν ανακοινώσεις τόσο από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου όσο και από την πλευρά της αξιωματικής αντιπολίτευσης αλλά επί της ουσίας το «σημαντικό» είναι η αλλαγή «αφηγήματος» από τον Υπουργό.

Σήμερα ο κ. Κουρουμπλής αναφέρει πως «δεν μπορούσαμε να ξέρουμε το μέγεθος του προβλήματος και όταν το διαπιστώσαμε καλέσαμε τον EMSA» κάτι το οποίο βέβαια απέχει από το «κάναμε ότι ήταν δυνατό αλλά το αίτημα δεν είναι δυνατό να κατατεθεί όταν το πλοίο επιχειρεί».

Σε συνέχεια μάλιστα της συγκεκριμένης εξέλιξης έρχεται και ο Κάρλος M. Γκορδεχουέλα, εκπρόσωπος Τύπου του αρμόδιου Επιτρόπου για τη Διαχείριση Κρίσεων, Χρήστου Στυλιανίδη να υπογραμμίσει πως το ελληνικό αίτημα κατατέθηκε στις 12 προς 13/9 και να σημειώσει πως «3 ώρες αργότερα, ο EMSA μίσθωσε ένα απορρυπαντικό πλοίο και περίπου στις 9.30 π.μ. (ώρα Βελγίου) λάβαμε επιβεβαίωση ότι το πλοίο αυτό βρισκόταν ήδη στην περιοχή και είχε ξεκινήσει τις εργασίες απορρύπανσης».

Το βέβαιο είναι πως στο ερώτημα «τι τελικά ισχύει αναφορικά με την κινητοποίηση του ευρωπαϊκού μηχανισμού;» η απάντηση έχει δοθεί και μάλιστα δεν έχει καν την θολούρα που έχουν για 11η συνεχή ημέρα τα νερά του Σαρωνικού.

Πηγή: skai.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x