Σημαντική ανακάλυψη ανακοινώνει η NASA

Σε αγωνία μας κρατάει η αμερικανική «Υπηρεσία Αεροναυπηγικής και Διαστήματος» (NASA). Πληροφορίες από την έδρα της στο Χιούστον αναφέρουν ότι επίκειται την Τετάρτη μία σπουδαία επιστημονική ανακάλυψη.

Οι ίδιες πηγές που κάνουν από το πρωί της Τετάρτης το γύρο του κόσμου, μέσω των διεθνών ΜΜΕ, λένε ότι η «National Aeronautics and Space Administration» ετοιμάζεται να αποκαλύψει μία νέα ανακάλυψη «πέρα από το ηλιακό μας σύστημα».

Πριν πέσουν… στοιχήματα, η ανακοίνωση της NASA θα επικεντρώνεται σε «εξωπλανήτες» -όπως λέγονται τα διαστημικά σώματα που βρίσκονται σε τροχιά έξω από τον ήλιο

inner

Το ερώτημα παραμένει αν θα δοθεί απάντηση στο διαχρονικό ερώτημα αν υπάρχει ζωή αλλού στο σύμπαν, καθώς έχουν βρεθεί πολλά σημεία με χαρακτηριστικά παρόμοια με τον πλανήτη Γη.

Με την προσδοκία, λοιπόν, μίας βαρυσήμαντης ανακοίνωσης, οι αστρονόμοι και επιστήμονες από όλο τον κόσμο θα παρακολουθήσουν τη συνέντευξη Τύπου που θα μεταδοθεί «ζωντανά» από τα κεντρικά της NASA.

Παρ’ όλα αυτά, και με το χρόνο να μετράει αντίστροφα, δεν αντέχουμε στον πειρασμό να αναρωτηθούμε τί θα μπορούσε να αφορά:

Κάποιον ανεξερεύνητο εξωπλανήτη, την επιβεβαίωση της ύπαρξης εξωγήινων, ή μήπως και τα δύο;

Σε κάθε περίπτωση, τα νέα που περιμένουμε να μάθουμε σε λίγες ώρες θα δώσουν σίγουρα τροφή σε μελλοντικά έργα επιστημονικής φαντασίας.

Ανδρέας Μορφόπουλος