Επικαιρότητα

Το φαινόμενο Παντελίδη: Ήρθε και έφυγε σαν κομήτης

Το μεγαλύτερο διαδικτυακό αστέρι της Ελλάδας δεν υπάρχει πια. Θρήνος σε Twitter, Facebook και Instagram.

Τους ποδοσφαιριστές τους τιμάμε στα γήπεδα. Τους ήρωες στους δρόμους. Τους ηθοποιούς στα θέατρα. Τον Παντελή Παντελίδη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ναι, πρώτη φορά στα ελληνικά χρονικά παρατηρείται ένα νέο φαινόμενο. Συνάδελφοι και φίλοι του, αμέσως μετά την ανατριχιαστική είδηση του θανάτου του, ακολούθησαν χωρίς δεύτερη σκέψη το παράδειγμα των θαυμαστών του και επέλεξαν να εκφράσουν τη λύπη και τη στενοχώρια τους διαδικτυακά.

inner

Από τον Γιώργο Νταλάρα μέχρι τον Λευτέρη Πανταζή και από την Δέσποινα Βανδή μέχρι την Ελένη Ράντου τράβηξαν ένα μεγάλο delete στους παραδοσιακούς τρόπους επικοινωνίας, τηλεόραση και ραδιόφωνο. Με μοναδικό τους όπλο το κινητό τους τηλέφωνο πληκτρολόγησαν το αντίο τους και κατόπιν το έκαναν upload στο Facebook, το Twitter, το Instagram.

Ο Παντελής Παντελίδης αμέσως μετά τις 10.30 το πρωί της Πέμπτης έγινε το πιο δημοφιλές hashtag, καταφέρνοντας να τους ενώσει όλους, ακόμα κι αυτούς που μια ημέρα μόλις πριν το θάνατό του τον καταδίκαζαν και τον τρόλαραν ηλεκτρονικά για το τραγούδι του με τη γκόμενα που τριγυρνά στα Κατεχόμενα -και τότε ήταν και πάλι trending topic στο Twitter.

inner

Δεν θα μπορούσε άλλωστε να γίνει διαφορετικά και πιο ταιριαστά, αφού ήταν ο πρώτος Έλληνας καλλιτέχνης που δεν συνέδεσε την καριέρα του με τον γνωστό τρόπο ανόδου, αλλά χρησιμοποίησε έναν καινούργιο και προχωρημένο τρόπο, τα κοινωνικά δίκτυα για να γίνει γνωστός, ακριβώς όπως είχε κάνει σε διεθνές επίπεδο ο Justin Bieber το 2008.

Συγκεκριμένα όλα άρχισαν τέσσερα χρόνια πριν, όταν ανέβασε στο Youtube το παρθενικό του τραγούδι, «Δεν ταιριάζετε σου λέω».


Και ναι, το πρώτο διαδικτυακό αστέρι της χώρας μας είχε μόλις κάνει την εμφάνισή του. Χωρίς διαφημιστικές καμπάνιες με τρελό budget, δισκογραφικές εταιρείες, μάνατζερ και παραγωγές.

Με συμμάχους του μόνο την αλήθεια και την ειλικρίνεια, το καθαρά του βλέμμα, την αυθεντική του λαικότητα, τα απλά του λόγια που έφτιαχναν ωραίες ρίμες και γίνονταν πιο κολλητικά και από διαφημιστικά σλόγκαν.

Μια κάμερα, μια κιθάρα -έμαθε μόνος του να παίζει- και η φωνή του, με background το δωμάτιό του. Σε αυτό κλεινόταν μέσα από μικρός, αμέσως μετά τις ώρες που σπαταλούσε στη Νέα Ιωνία με τους φίλους του παίζοντας ποδόσφαιρο και ονειρευόταν το μέλλον του γεμάτο μουσική.
inner

Από την πρώτη στιγμή η λέξη... «Παντελίδης» γίνεται η πιο αγαπημένη των Ελλήνων -είτε το παραδέχονται, είτε όχι. Τα views αρχίζουν να ανεβαίνουν με κινηματογραφική ταχύτητα και όλοι αρχίζουν να ψάχνουν με πρωτοφανή λύσσα πληροφορίες για το μελαχρινό αγόρι με τα μούσια, που άρχισε να γράφει τραγούδια εξαιτίας μιας ερωτικής απογοήτευσης.

Το αγόρι εκείνο που παραιτήθηκε από το πολεμικό ναυτικό και άρχισε να βάζει σε εφαρμογή την αποστολή του: Να κάνει την δική του καψούρα εθνική υπόθεση.



Κατόπιν έρχονται κι άλλα τραγούδια - «Συνοδεύομαι», «Πάμε στοίχημα θα ξαναρθείς», «Παραμυθιάζομαι», «Λιώμα σε γκρεμό»- και κάπως έτσι ολοκληρώνεται το πρώτο μέρος από το soundtrack της καινούργιας διασκέδασης όλων.

Τα ραδιόφωνα σωπαίνουν, τα CD μένουν στα ράφια, οι λίστες αναπαραγωγής των κινητών αχρηστεύονται. Ο δρόμος είναι ένας: Youtube και στη γραμμή αναζήτησης δυο λέξεις, Παντελής Παντελίδης.

Κι ύστερα από την ανάδειξη στο Internet το επιτυχές πλασάρισμα στον κανονικό κόσμο. Το πρώτο συμβόλαιο με την MINOS-EMI και η κυκλοφορία του πρώτου άλμπουμ του, «Αλκοολικές οι νύχτες» που γίνεται αμέσως διπλά πλατινένιο. Ναι, ο Παντελής Παντελίδης σαρώνει και στην online και στην πραγματική ζωή. Οι επόμενοι δίσκοι του γνωρίζουν απίστευτη επιτυχία και οι εμφανίσεις του γίνονται sold out.

inner

Δεν ξεχνά όμως στιγμή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αποφεύγει τις συνεντεύξεις και τις εμφανίσεις σε εκπομπές και προτιμά αντί να μιλά σε κάμερες εκπομπών να γράφει στους λογαριασμούς του στο facebook και το Instagram.

inner

Ο λουλουδοπόλεμος στο φινάλε των εμφανίσεών του στη Θεσσαλονίκη στην Πύλη Αξιού, η κόντρα με τον Νότη Σφακιανάκη, η δημόσια συγγνώμη για το τραγούδι για τα Κατεχόμενα, η ανυπομονησία για την πρεμιέρα του την Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου στο Teatro - «Πατάω γκάζι».

inner

Κι ύστερα ο θάνατος. Ο ακαριαίος. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μουδιάζουν, ντύνονται στα μαύρα.

Συγγνώμες, θρήνος, αναπάντητα γιατί, selfies από τα μπουζούκια και από το σημείο που έχασε τη ζωή του, πληρωμένες τοποθετήσεις «Σε κατάθλιψη οι δημοσιογράφοι των κουτσομπολίστικων εκπομπών. Δεν θα μπορούν να ρωτούν πια τους έντεχνους αν θα συνεργάζονταν μαζί του».

inner

Όλα, στην περίπτωση του κομήτη Παντελή Παντελίδη είναι social media. Γεννήθηκε πριν 4 χρόνια, και πέθανε μέσα στις ψηφιακές πλατφόρμες λίγο πριν τα 33 του χρόνια.

Και πια το Twitter, το Instagram και όλα τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αισθάνονται πως η ημερομηνία λήξης τους έχει φτάσει.

Πηγή: thetoc.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x