Επικαιρότητα

«Τσίπρας εξωτερικού» για νέες τεχνολογίες την ώρα της κατάργησης του Βeat

«Στόχος μας είναι αυτό που λέει το σύνθημα. Nα φέρουμε το αύριο σήμερα για όλους τους πολίτες» δήλωσε ο πρωθυπουργός.

Την ώρα που η κυβέρνηση προωθεί ρύθμιση με την οποία στην ουσία καταργεί την επιτυχημένη ψηφιακή πλατφόρμα μίσθωσης ταξί Beat (πρώην Taxibeat) ο Αλέξης Τσίπρας εμφανίστηκε ένθερμος υποστηρικτής των νέων τεχνολογιών από τη σύνοδο της ΕΕ για την ψηφιακή οικονομία στο Ταλίν.

«Η συζήτηση για την ψηφιακή οικονομία για τις νέες τεχνολογίες είναι το μέλλον. Πιστεύω ότι η δυνατότητα πρόσβασης όλων πολιτών στην ψηφιακή εποχή στις νέες δεν είναι μόνο ζήτημα προόδου, είναι ζήτημα δημοκρατίας και ισότητας» ανέφερε ο πρωθυπουργός.

Ο κ. Τσίπρας υποστήριξε ότι «η κυβέρνηση μας έχει κάνει μεγάλα βήματα για να καλύψει το μεγάλο κενό, οι προηγούμενες κυβερνήσεις δεν ασχολήθηκαν σοβαρά με τις νέες τεχνολογίες και την αναγκαιότητα να μπούμε με γοργά βήματα στην ψηφιακή εποχή». Εμείς, συνέχισε ο πρωθυπουργός, όχι μονό δημιουργήσαμε ξεχωριστό υπουργείο, αλλά έχουμε ρίξει όλο το βάρος ώστε η διαθέσιμοι πόροι να μην πάνε χαμένοι, χάθηκαν δισεκ. ευρώ, τρέχουμε με ταχύτητα για να καλύψουμε την απόσταση».

Όπως ανέφερε, «στόχος μας είναι αυτό που λέει το σύνθημα. "να φέρουμε το αύριο σήμερα για όλους τους πολίτες"». «Θα είναι πολύ σημαντικό για τη χώρα και όλους τους πολίτες για να καλύψουμε την απόσταση, είναι στόχος που μπορούμε να πετυχούμε και είμαι αισιόδοξος ότι μπορούμε να το καταφέρουμε».

Αναφερόμενος στο θέμα της Βeat, ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι «απεχθάνεται την αξιολόγηση, τις ελεύθερες επιλογές» κι ότι «ταυτίζεται με στενά συντεχνιακά συμφέροντα μιας μειοψηφίας συνδικαλιστών που μας γυρνούν στο χθες».

Μιλώντας νωρίτερα στον ΣΚΑΪ ο ιδρυτής της Beat Νίκος Δρανδάκης υποστήριξε ότι οι αλλαγές που προωθεί το υπουργείο Υποδομών θέτουν σε κίνδυνο την αξιολόγηση των οδηγών και δημιουργούν μοντέλο «δημοσιοϋπαλληλίας», καθώς αντί για αξιολόγηση προκρίνει συμβάσεις πολυετούς διάρκειας με τους οδηγούς. Η εταιρεία προτίθεται να προσφύγει στην ελληνική και την ευρωπαϊκή Δικαιοσύνη ώστε να προασπίσει κάθε δικαίωμα στην ελευθερία του επιχειρείν.

H Taxibeat ΕΠΕ, διαχειριστής του Taxibeat, εξαγοράστηκε κατά 100% το Φεβρουάριο από τη mytaxi, θυγατρική του Όμιλου Daimler.

Σημειώνεται ότι μέσω της δημοφιλούς εφαρμογής, που υπάρχει για έξυπνα κινητά με λειτουργικά συστήματα Android και iOS, με το πάτημα ενός κουμπιού, ο χρήστης μπορεί καθ’ όλο το εικοσιτετράωρο να βρει τα ταξί που είναι διαθέσιμα κοντά του και να επιλέξει τον οδηγό που θα τον παραλάβει, ενώ μάλιστα έχει τη δυνατότητα και να τον αξιολογήσει.

Πηγή: skai.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x