Euroleague

Υποψήφιος για το βραβείο marketing ο Ολυμπιακός

Ο Ολυμπιακός είναι μεταξύ των τριών υποψηφίων για το βραβείο του καλύτερου τμήματος μάρκετινγκ των ομάδων που συμμετείχαν στις διοργανώσεις της UELB τη σεζόν που ολοκληρώθηκε.

Αντίπαλοι των «ερυθρόλευκων» είναι η Άλμπα Βερολίνου και η Σάσκι Μπασκόνια. Η νικήτρια ομάδα και οι θέσεις που κατέλαβαν οι υπόλοιπες δύο ομάδες θα ανακοινωθούν την Τετάρτη στη σύνοδο για το ευρωπαϊκό μάρκετινγκ και όλες θα βραβευτούν στην κλήρωση Ευρωλίγκας και Euro Cup την ερχόμενη Πέμπτη.

Οι τρεις φιναλίστ προέκυψαν μετά από ψηφοφορία στην οποία πήραν μέρος συνολικά έξι ομάδες από τις δύο διοργανώσεις.

Οι υπόλοιπες τρεις υποψήφιες ομάδες ήταν οι Φενέρμπαχτσε/ Ούλκερ, Αρμάνι Μιλάνο και Παναθηναϊκός.

Οι τρεις ομάδες επιλέχθηκαν με κριτήριο την συμβολή τους στην ανάπτυξη του μπάσκετ και των συμβόλων του.

Ο Ολυμπιακός εγκαινίασε ένα πρόγραμμα αφοσίωσης στην ομάδα, το οποίο βασίζεται στον συνδυασμό των εμπορικών πλεονεκτημάτων, τις πωλήσεις των εισιτηρίων και της απόκτησης της ιδιότητας του μέλους του οργανισμού από τους φιλάθλους της ομάδας. Οι «ερυθρόλευκοι» πέρυσι κατέκτησαν την τρίτη θέση στον σχετικό διαγωνισμό.

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x