Γενικά

Η στρατηγική της Kosmocar για το after sales

Στον κλάδο της αυτοκίνησης, μπορεί να δίνεται μεγάλη βαρύτητα στις πωλήσεις οχημάτων, ωστόσο εξίσου μεγάλο, αν όχι μεγαλύτερο βάρος, πρέπει να δίνεται και στην εξυπηρέτηση μετά την πώληση.

Στον κλάδο της αυτοκίνησης, μπορεί να δίνεται μεγάλη βαρύτητα στις πωλήσεις οχημάτων, ωστόσο εξίσου μεγάλο, αν όχι μεγαλύτερο βάρος, πρέπει να δίνεται και στην εξυπηρέτηση μετά την πώληση.

Στην επικοινωνία των εταιρειών με τους πελάτες – κατόχους οχημάτων, στο σέρβις, στην ποιότητα της εργασίας και των ανταλλακτικών, στην παροχή αξεσουάρ και υπηρεσιών. Αυτός είναι ένας ολόκληρο «κόσμος» στο χώρο της αυτοκίνησης και όποια εταιρεία δουλεύει καλά σε αυτόν τον τομέα, έχει μακρόχρονα αποτελέσματα.

Σε μια εποχή που οι πωλήσεις οχημάτων έχουν περιοριστεί, λόγω της παρατεταμένης κρίσης, η εξυπηρέτηση των πελατών κάθε μάρκας λαμβάνει μεγαλύτερη αξία. Οποια εταιρεία καταφέρνει να ικανοποιεί σε μέγιστο βαθμό τους πελάτες της, κερδίζει αυτομάτως των εμπιστοσύνη τους, έτσι ώστε να μείνουν πιστοί στη μάρκα, αλλά και να αγοράσουν νέο μοντέλο από αυτή στο μέλλον.
Προ ημερών είχα την ευκαιρία να μάθω πολλά, τα οποία θα μοιραστώ μαζί σας στην παρακάτω παρουσίαση του Κ. Οικονόμου, διευθυντή After Sales της KOSMOCAR A.E...

Δείτε την παρουσίαση στο www.driveandtravel.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x