Η Nissan πρωτοπορεί για μια ακόμα φορά, καθώς κατάφερε να γίνει η πρώτη μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη που πούλησε ένα όχημα αποκλειστικά και μέσω του Twitter.
Η όλη επικοινωνία μεταξύ της Ισπανικής αντιπροσωπείας της Nissan Antamotor και του πελάτη Raul Escolano, από την πρώτη επαφή έως την τελική απόφαση για την αγορά (μετά από διάστημα έξι ημερών), πραγματοποιήθηκε ψηφιακά μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.
Για την ιστορία, ο @escolano, “έριξε το γάντι” σε αρκετές μάρκες αυτοκινήτων σε όλη την Ισπανία...
www.driveandtravel.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.