Το πρωτάθλημα της Formula 1 το 2018 θα περιλαμβάνει κάποιες αλλαγές στους κανονισμούς που θα το κάνουν σίγουρα πιο ενδιαφέρον.

Η πρώτη και πιο σημαντική αλλαγή έχει να κάνει με την καθιέρωση χρησιμοποίησης τριών κινητήρων, με τους οποίους κάθε μονοθέσιο θα πρέπει να βγάλει τη χρονιά, αντί τεσσάρων που ίσχυε μέχρι πέρσι. Στόχος είναι να γίνουν οι κινητήρες περισσότερο αξιόπιστοι και να μειωθεί το κόστος για τις ομάδες που θα πρέπει να βρουν την ισορροπία μεταξύ της μέγιστης απόδοσης και της αντοχής του κινητήρα.

Η δεύτερη αλλαγή αφορά τις ποινές στο grid. Βάσει του παλιού κανονισμού οι αλλαγές κινητήρων απέφεραν ποινές θέσεων, συχνά και περισσότερων από το… τελευταίο μονοθέσιο στην εκκίνηση. Πλέον κάθε πιλότος που θα τιμωρείται με ποινή 15 θέσεων ή παραπάνω θα ξεκινά από το τέλος του grid. Αν παραπάνω από ένας πιλότοι δέχονται τέτοια ποινή, τότε θα κατατάσσονται στην ουρά με βάση τη σειρά με την οποία άλλαξαν κινητήρα.

Η τρίτη αλλαγή θα αφορά την ευρύτερη γκάμα επιλογής ελαστικών για τις ομάδες, που θα έχουν να επιλέξουν πλέον και τη σούπερ μαλακή γόμα που φέρουν μία ροζ γραμμή, αλλά και τη σούπερ σκληρή γόμα που θα φέρουν πορτοκαλί γραμμή. Έτσι πλέον οι ομάδες θα έχουν να διαλέξουν μεταξύ επτά τύπων ελαστικών αντί για πέντε που ίσχυε μέχρι πέρσι, ενώ όλες οι γόμες θα είναι πιο ελαστικές από το 2017 προσφέροντας μεγαλύτερη ταχύτητα.

Έτσι τα ελαστικά για το 2018 χωρίζονται ως εξής: hypersoft (ροζ), ultrasoft (μοβ), supersoft (κόκκινο), soft (κίτρινο), medium (άσπρο), hard (μπλε), superhard (πορτοκαλί).

Αποδοχή Cookies
Το site sport-fm.gr χρησιμοποιεί cookies. Προχωρώντας στο περιεχόμενο, συναινείτε με την αποδοχή τους. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ