Αγγλία

Premier League: Η χρήση του μάρκετινγκ και η κρίση του Brexit

«Δεν μπορώ να το καταλάβω, όλοι έχουν τόσα να χάσουν. Αν το Brexit συμβεί, το αγγλικό ποδόσφαιρο θα πεθάνει σε 5 χρόνια». Barry Silkman, ατζέντης 11 ξένων παικτών της Premier League...

Τα τελευταία 20 χρόνια η Premier League, προσπαθώντας υπέρ το δέον, κατάφερε να αποτινάξει από πάνω της το στίγμα του χουλιγκανισμού, τα έκτροπα και τις παλιές εγκαταστάσεις (μερικές του 19ου αιώνα) με αποτέλεσμα να ξαναφέρει τον κόσμο στο γήπεδο και να κάνει το όνομά της συνώνυμο της αξιοπιστίας ως ένα τεράστιο brand name της αγγλικής βιομηχανίας. Η μεγαλύτερη επιτυχία της ήταν πως μετέτρεψε το ποδόσφαιρο σε ένα εβδομαδιαίο εορταστικό δρώμενο για την αγγλική οικογένεια και ένα τουριστικό προϊόν για περίπου το 1/4 των επισκεπτών του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ η ίδια έχει αυτή την στιγμή αγοραστική αξία 5,21 δισ. λιρών.

Για τον μέσο Άγγλο, το ποδόσφαιρο είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής του και το αντιμετωπίζει πολύ πατριωτικά, την ίδια στιγμή που περίπου 800.000 τουρίστες κάθε χρόνο επισκέπτονται την Αγγλία προκειμένου να παρακολουθήσουν ένα ποδοσφαιρικό αγώνα, σύμφωνα με έρευνα του Office for National Statistics, κάνοντας το αγγλικό ποδόσφαιρο μία από τις πιο κερδοφόρες βρετανικές επιχειρήσεις. H Premier League, την σεζόν 2013-14, είχε έσοδα ύψους €3,36 δισεκατομμυρίων ενώ το 2015-16 τα έσοδα ανέβηκαν στα €4,07 δισ., ποσό ρεκόρ σύμφωνα με την Deloitte.

Διαβάστε περισσότερα στο england365.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x