Παίκτες και τεχνικό επιτελείο δούλεψαν το Σάββατο στην προπόνηση του ΠΑΟΚ στη Νέα Μεσημβρία, πήραν ρεπό για την Κυριακή και τη Δευτέρα η αποστολή ταξιδεύει για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας στο Ζαλτμπόμελ.
Η τελευταία προπόνηση εν Ελλάδι ξεκίνησε με προθέρμανση και passing game, ενώ ακολούθησε οικογενειακό διπλό από τον Αλέσιο Λίσι.
Οι Θυμιάνης και Καμαρά έβγαλαν μέρος του κανονικού προγράμματος, ο Μιχαηλίδης ακολούθησε ξανά ατομικό πρόγραμμα, ενώ οι Ντεσπόντοφ, Μεϊτέ και Σορετίρε συνέχισαν τη θεραπεία τους.
Οι «ασπρόμαυροι» θα προπονηθούν ξανά το απόγευμα της Δευτέρας στην Ολλανδία.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






