Επικαιρότητα

Το «μπλόκο» του ΣτΕ και οι τουρίστες της Αθήνας

Τα κλειστά καταστήματα τις Κυριακές είναι τώρα μία αρνητική παράμετρος για τον τουρισμό, όπως επισημαίνουν οι αρμόδιοι φορείς

Σε μία περίοδο που οι επιδόσεις του τουρισμού της Αθήνας παραμένουν παραπάνω από ικανοποιητικές, με την ελληνική πρωτεύουσα να αυξάνει περαιτέρω το μερίδιό της στα πακέτα των τουριστικών πρακτόρων του εξωτερικού ως προορισμός του Σαββατοκύριακου, τα κλειστά καταστήματα τις Κυριακές είναι τώρα μία αρνητική παράμετρος, όπως τουλάχιστον επισημαίνουν οι τουριστικοί φορείς.

«Η πρόσφατη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, που έκρινε αντισυνταγματική τη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές, αποτελεί αρνητική, τελευταία εξέλιξη ιδιαίτερα για την ανάπτυξη του τουρισμού city break», αναφέρεται στο χθεσινό στατιστικό δελτίο για το μήνα Ιανουάριο του Ινστιτούτου Sete που αναλύει τις τελευταίες επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού.

Σημειωτέον ότι ο τουρισμός πόλεων για τους ταξιδιώτες που δεν επιθυμούν απλά και μόνο μια «επιφανειακή» και τυποποιημένη σχέση με τους δημοφιλείς αστικούς προορισμούς, αλλά επιδιώκουν μια βαθύτερη γνωριμία με τον πολιτισμό, το ρυθμό και τον αληθινό χαρακτήρα της πόλης αποτελεί πανευρωπαϊκά ανερχόμενη τάση, η οποία ενισχύεται και στην Αθήνα.

Η ελληνική πρωτεύουσα πάντως φαίνεται να έχει κερδίσει και τις εντυπώσεις των επισκεπτών της, όπως προκύπτει από την έρευνα ικανοποίησης πελατών ξενοδοχείων στο πλαίσιο της πανελλαδικής έρευνας που πραγματοποιείται από την ReviewPro®, εταιρεία που ειδικεύεται στην μέτρηση της online φήμης των ξενοδοχείων. Ο δείκτης αυτός υπολογίζεται, για κάθε ξενοδοχείο, μέσω ανάλυσης των μεταβλητών που συνδέονται με τις αναρτήσεις σχολίων πελατών σε εκατοντάδες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, ιστοσελίδες σχολιασμού ξενοδοχείων και ιστοσελίδες OTAs (online travel agents – διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία). Επίσης, λαμβάνει υπόψιν όχι μόνο τις ημερήσιες κριτικές αλλά και τα ιστορικά δεδομένα των τελευταίων 365 ημερών δίνοντας μεγαλύτερη βαρύτητα στις πιο πρόσφατες κριτικές. Δείκτες άνω του 80% υποδηλώνουν θετική εμπειρία.

Σε σύγκριση λοιπόν με ανταγωνίστριές της πόλεις όπως η Κωνσταντινούπολη, η Βαρκελώνη και η Ρώμη, τα νούμερα της Review Pro για τον τουρισμό πόλης δείχνουν ότι η Αθήνα, τον τελευταίο χρόνο, υστερεί μόνο έναντι της Κωνσταντινούπολης, ενώ υπερτερεί της Ρώμης και – τους περισσότερους μήνες – και της Βαρκελώνης.

Τον Δεκέμβριο του 2016, η Αθήνα με ποσοστό 84,4% υστερεί έναντι της Κωνσταντινούπολης (84,9%) ενώ υπερτερεί της Ρώμης (81,7%) και της Βαρκελώνης (83,4%). Ενδιαφέρον παρουσιάζει η βελτίωση των δεικτών της Κωνσταντινούπολης, προφανώς λόγω μειωμένης κίνησης ως αποτέλεσμα των τρομοκρατικών χτυπημάτων.

Πηγή: Newmoney.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x