Μπορεί μετά από μερικές παρουσίες με την Εθνική ομάδα να βρέθηκε εκτός του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει πως, όπως και οι υπόλοιποι Έλληνες ελπίζει και πιστεύει σε πρόκριση των Πρωταθλητών Ευρώπης στα τελικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Γερμανίας. Ο λόγος για το Δημήτρη Σαλπιγγίδη, που μιλώντας στην ιστοσελίδα της ΕΠΟ, εξέφρασε την πεποίθηση πως η ομάδα του Ότο Ρεχάγκελ θα καταφέρει να ξεπεράσει με επιτυχία και το εμπόδιο της Τουρκίας.
«Μέσα σε λίγες μέρες, η Εθνική Ελλάδας κατάφερε να πάρει έξι χρυσούς βαθμούς στην προσπάθειά της για πρόκριση στην τελική φάση του Μουντιάλ της Γερμανίας. Αξίζουν συγχαρητήρια στους διεθνείς μας και στον προπονητή Ότο Ρεχάγκελ, γιατί κατάφεραν να ξεπεράσουν με άνεση τα εμπόδια της Γεωργίας και της Αλβανίας και πρόσθεσαν τις δυο πολυπόθητες νίκες στο ενεργητικό τους. Η εθνική Ελλάδας έχει βρει το ρυθμό της και πετυχαίνει τον ένα στόχο μετά τον άλλο. Αυτό που πλέον απασχολεί όλους τους Έλληνες φιλάθλους είναι το επόμενο ματς στην Κωνσταντινούπολη. Η Τουρκία είναι ένας δύσκολος αντίπαλος και το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα πρέπει να εξουδετερώσει τα ατού της για να περάσει αλώβητο και από αυτήν την έδρα. Θα είναι μία δύσκολη αποστολή, αλλά η Εθνική Ελλάδας έχει αποδείξει ότι τα καταφέρνει περίφημα και στα δύσκολα», δήλωσε σχετικά ο επιθετικός του ΠΑΟΚ.