Κανονικά θα συνεχίσει στον Πανιώνιο ο Γιώργος Δέδες. Ο γενικός αρχηγός της ομάδας ανακάλεσε την παραίτησή του, όπως άλλωστε επιβεβαίωσε με ανακοίνωση που εξέδωσε η «κυανέρυθρη» ΠΑΕ. «Επειτα από ώριμη σκέψη, ο κ. Δέδες ανακάλεσε την παραίτησή του την οποία και η διοίκηση του Πανιωνίου αποδέχτηκε, καθώς θεωρεί ότι ο κ. Δέδες είναι ένα κομμάτι της ομάδας και η παρουσία του σε αυτήν είναι απαραίτητη στην παρούσα φάση».
Ατομικό ο Μάντζιος
Στα αγωνιστικά τώρα, θετικό είναι το κλίμα μετά την επικράτηση και την εκτός έδρας νίκη επί της Κέρκυρας. Ο Γιώργος Βαζάκας δεν αντιμετωπίζει ιδιαίτερα προβλήματα αφού επιστρέφει ο Τσιώλης που εξέτισε την ποινή σε αντίθεση με τον Τζιόλη που έχει συμπληρώσει κάρτες. Στην προπόνηση της Τρίτης ο Βαγγέλης Μάντζιος ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα, ωστόσο δεν εκφράζεται ανησυχία για την κατάσταση του. Θετικά είναι τα νέα και για τον Ντρόμπνι, ο οποίος ανεβάζει ρυθμούς και δεν αποκλείεται να συμπεριληφθεί και στην αποστολή.